تست کرونای قاسم حدادی فر دوباره مثبت شد، تقی پور: بازی پرسپولیس و ذوب آهن خطرناک ترین بازی لیگ است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرگزاری خبرنگاران- قاسم حدادی فر که روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه با ذوب آهن تمرین نموده بود، طبق اعلام ایفمارک نتیجه آزمایش دوم اش مثبت شده و حق شرکت در بازی فردای پرسپولیس و ذوب آهن را ندارد.

تست کرونای قاسم حدادی فر دوباره مثبت شد، تقی پور: بازی پرسپولیس و ذوب آهن خطرناک ترین بازی لیگ است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، قاسم حدادی فر که چهارشنبه ایفمارک به او اجازه شرکت در تمرین ذوب آهن را داده بود، در تست مجدد، نتیجه آزمایش کرونایش مثبت شد تا یک بار دیگر بازی ذوب آهن و پرسپولیس در معرض لغو قرار بگیرد. وقتی باشگاه ذوب آهن گفت 18 بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند، سازمان لیگ بدون توجه به این آمار دستور برگزاری بازی ذوب آهن مقابل شهرخودرو را داد و در ادامه، سرنوشت بازی پرسپولیس و ذوب آهن را به انجام آزمایش مجدد زیر نظر افسران پزشکی ایفمارک گره زد. ذوبی ها روز سه شنبه در اصفهان زیر نظر افسران ایفمارک تست دادند.

نمایندگان ایفمارک چهارشنبه صبح تست ها را به تهران آوردند و ساعت 2 بعد از ظهر گفتند فقط 6 بازیکن ذوب آهن کرونا دارند و حضور بقیه در تمرین بلامانع است. با این وجود رحمان رضایی به بازیکنانی که علائم داشتند اجازه تمرین نداد و منتظر تست دوم شد اما به او گفتند صحت تست های ایفمارک مورد تائید است. با این حساب بازیکنی مثل قاسم حدادی فر که کاپیتان ذوب آهن است و بازی با شهرخودرو را به دلیل مثبت شدن تست کرونا از دست داده بود، با منفی اعلام شدن جواب آزمایش اش از سوی ایفمارک، در تمرین روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه ذوب آهن شرکت کرد.

بازیکنان ذوب آهن یک بار دیگر صبح پنجشنبه در اصفهان زیر نظر افسران ایفمارک تست دادند و حالا امروز در حالی که بازیکنان این تیم برای بازی با پرسپولیس به تهران رسیده اند، جواب تست های دوم معین نموده کرونای قاسم حدادی فر مثبت بوده است. این بازیکن 3 روز با تیم تمرین نموده، در رختکن کنار سایر بازیکنان، مربیان و کادر بوده و بعید نیست ویروس را به سایر اعضا انتقال داده باشد.

قاسم حدادی فر، مسعود ابراهیم زاده، شنانی، ملکی، بهزادی و حق دوست 6 بازیکن کرونایی ذوب آهن البته از دید ایفمارک هستند و به گفته بازیکنان این تیم نفراتی مثل وحید محمدزاده و فرشاد محمدی مهر که جواب آزمایش شان زیر نظر افسران ایفمارک هر دو بار منفی شده به ترتیب 3 و 6 کیلو کاهش وزن داشته اند و علائم آشکار کرونا را دارند. با این شرایط یک بار دیگر برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب آهن که سازمان لیگ اصرار به انجامش دارد، در هاله ای از ابهام قرا می گیرد.

تقی پور مربی ذوب آهن می گوید: سه شنبه این هفته، ایفمارک تست هایی از بازیکنان ما انجام داد که طبق آن، قاسم حدادی فر با نتیجه منفی مجوز حضور مجدد در تمرینات را بدست آورد، اما نتیجه تست گیری مجدد ایفمارک از حدادی فر که روز گذشته انجام شد و امروز به دست ما رسید، نشان می دهد که او به کرونا مبتلاست.

تقی پور که فردا باید تیمش را به عنوان مربی در کنار زمین و در غیاب رحمان رضایی محروم راهنمایی کند، در ادامه می گوید: موضوع اینجاست که حدادی فر از روز چهارشنبه تا آدینه با کل تیم تمرین نموده و با همه نفرات در تماس بوده و همچنین به جلسه فیزیوتراپی رفته و با پزشکان تیم برخورد داشته است. معینا این مسئله شرایط تیم ما را بحرانی نموده و ما نمی دانیم چه چیزی در انتظار ماست و آیا حضور حدادی فر در این سه روز، چند نفر از بازیکنان ما را در معرض این بیماری قرار داده است.

تقی پور در ادامه صحبت هایش می گوید: من با آقای رضایی صحبت کردم و نگرانی ایشان، در درجه اول سلامتی بازیکنان دو تیم است ضمن اینکه به هر حال برگزاری این بازی ممکن است باعث ایجاد خطراتی برای پرسپولیسی ها بشود که راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند که به نظر بنده، ریسک برگزاری این بازی حتی بالاتر از مسابقه با نساجی است که در هفته گذشته لغو شد.

تقی پور می گوید: باشگاه ذوب آهن در این زمینه مطیع تصمیم سازمان لیگ و ایفمارک است اما شرایطی که برای ذوب آهن به وجود آمده، یک شرایط عجیب و پیش بینی نشده است و این در شرایطی بوده است که حدادی فر تنها به واسطه منفی شدن تستش در تمرینات حضور یافته است و از این بابت مسئولیتی متوجه کادرپزشکی و فنی تیم ذوب آهن نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تست کرونای قاسم حدادی فر دوباره مثبت شد، تقی پور: بازی پرسپولیس و ذوب آهن خطرناک ترین بازی لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای قاسم حدادی فر دوباره مثبت شد، تقی پور: بازی پرسپولیس و ذوب آهن خطرناک ترین بازی لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید