پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان ایلام گفت: موضوع پلاک فروشی به خودروهای غیربومی در ورودی های استان صحت ندارد.

پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: بعضی شایعات حاکی از این است که خودروهای غیربومی با هدف دور زدن قانون و به منظور عبور از گیت های کنترلی پلیس در ورودی های استان ایلام به صورت موقت، اقدام به خرید پلاک با کد سریال ایران 98 می نمایند که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

او ادامه داد: ماموران پلیس در هنگام کنترل وسایل نقلیه در ورودی های شهرهای استان ایلام، علاوه بر کنترل ظاهری وسایل نقلیه، از رانندگان کارت خودرو نیز مطالبه می نمایند و با مشخصات فنی وسیله نقلیه تطبیق داده می گردد که در این صورت به سهولت پلاک مجعول قابل شناسایی است.

کهزادی با اشاره به این که فرایند نقل و انتقال سند و پلاک صرفا می بایست در مراکز تعویض پلاک و تحت نظر کارشناسان شماره گذاری پلیس راهور استان انجام گیرد اظهار کرد: در صورت مشاهده هر گونه پلاک فروشی توسط سودجویان، اشخصاص خاطی به انگیزه ارتکاب جرم، برای تعقیب و مجازات به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان ایلام اعلام کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده چنین مواردی با شماره های 110 و 120 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاک فروشی در ورودی های استان ایلام صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید