خودرو

کوپه جی تی منطقه ها کم برخوردار ، تیپ پایه 228 اسب بخاری نتا GT در راه ایران

نتا GT به عنوان یک خودرو کوپه جی تی به زودی با بی ام اسپیس (گروه بهمن) وارد بازار خودرو ایران خواهد شد. البته به جای تیپ 503 اسب بخاری دو موتوره این خودرو، شاهد حضور نسخه 228 اسب بخاری نتا GT در کشور خواهیم بود.

27 اسفند 1402

اولویت بندی مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو انجام شد ، اعلام زمان تحویل خودرو و برداشت مبلغ مسدودی

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو ، از زمان معین شدن تحویل خودرو اطلاع داد.

24 خرداد 1402

شروع پایش اطلاعات متقاضیان خرید خودرو

مهدی تقدسی اضافه نمود: با توجه به زمان بندی اعلام شده، با اتمام مهلت افتتاح حساب وکالتی (20 تا 29 اردیبهشت)، کار پایش اطلاعات افراد متقاضی به منظور واریز 100 میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک ها به سامانه شروع شد.

30 اردیبهشت 1402

قیمت دنا پلاس در کارخانه چقدر است؟

خبرنگاران- قیمت دنا پلاس در کارخانه حداقل 324 و نهایتا 544 میلیون تومان است. بعد از کنار رفتن دنا تیپ یک از خط فراوری الان ایرانخودرو سه تیپ مختلف با نام دنا پلاس ساده، دنا پلاس توربو شش دنده و دنا پلاس توربو اتوماتیک را در خط فراوری نگه داشته و مدل آخری الان...

25 اردیبهشت 1402

منطقه شکار ممنوع امروله و دالاخانی یکی از دیدنی های استان کرمانشاه است

سیری در ایران/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، منطقه شکار ممنوع امروله و دالاخانی یکی از دیدنی های استان کرمانشاه است.

9 اردیبهشت 1402

برای ایمنی کودک در خانه چکار باید کنیم؟

شما تمام کوشش خود را می کنید تا فرزندتان سالم بزرگ گردد و هیچ مانعی در رشد او به وجود نیاید ؛ اما گاهی اوقات ، رعایت بعضی از نکات در زندگی خانگی شما نادیده گرفته شده و ممکن است امنیت فرزندتان را تهدید کند. با این حال ، با اقدامات ایمنی ، می توانید حوادث...

31 فروردین 1402

آبشار سرگچ یکی از دیدنی های استان خوزستان است

سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار و گزارشات منتشر شده، آبشار سرگچ یکی از دیدنی های استان خوزستان است.

26 فروردین 1402

وقتی طراح برای تیونینگ فراری از زنبور الهام می گیرد!، عکس

شرکت معتبر نوویتک در جدیدترین پروژه خود، به سراغ یکی از مدل های خاص فراری رفته است. تغییرات ظاهری و فنی در این خودرو به شدت به جذابیت خودرو افزوده است.

3 فروردین 1402

10هزار تاکسی صفرکیلومتر در راه است

گروه صنعتی ایران خودرو براساس مسئولیت های اجتماعی خود، طرح نوسازی 10هزار تاکسی با عرضه محصول سورن پلاس دوگانه سوز در مدت یک سال و به صورت کلید به کلید را آغاز کرد.

23 بهمن 1401

عکس، حیوانی که به میزان 33 عدد فیل وزن و به میزان یک ساختمان 7 طبقه طول دارد!

نهنگ آبی قطب جنوب، بزرگترین حیوان روی این سیاره است که وزن آن تا 400000 پوند (تقریباً 33 فیل) و طول آن به 98 فوت می رسد.

19 بهمن 1401

رکورد بزرگترین ترن هوایی در جشن تولد والت دیزنی شکسته می گردد

دیزنی لند در فکر تبدیل ترن های هوایی فیلم های تخیلی خود به واقعیت است. جزئیات فاش شده در نمایشگاه IAAPA سال جاری نشان می دهند که بزرگترین ترن هوایی تازه دیزنی لند نه تنها از نظر بزرگی یک رکورد تازه برای والت دیزنی به ثبت خواهد رساند، بلکه مرزهای تجهیزات...

16 دی 1401

فهرست همه شهرهای ترکیه

کشور ترکیه به مرکزیت آنکارا یکی از کشورهای بین قاره ای (میان اروپا و آسیا) ست که از شرق با ایران همسایه است. این نزدیکی سبب شد تا بسیاری از هموطنان تمایل داشته باشند تا برای سرگرمی، آموزش و زندگی این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند. به همین منظور...

11 دی 1401

عکس ، آنالیز نسخه فیس لیفت MG 3، هاچبک نو بازار ایران

گجت نیوز نوشت: در این مطلب قصد داریم به آنالیز نسخه فیس لیفت MG 3 بپردازیم و مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت این هاچ بک را زیر ذره بین قرار دهیم.

9 آذر 1401

تصاویر ، مردم چگونه این بوستان متفاوت مرکز را ساختند؟

روستای پونک با وجود باغ ها و قدمت بالایش تا نیم قرن پیش جایی به عنوان بوستان نداشت تا اینکه اهالی دست به دست هم دادند و با وقف زمین و کاشت، محلی برای دورهمی هایشان ساختند. حالا اینجا تنها بوستان محله پونک است که درختان تنومند نشان از قدمتش دارد.

7 آذر 1401

باتری آلومینیوم، هوا چیست و چگونه کار می نماید؟

روز به روز اتومبیل های برقی با استقبال بیشتری روبرو می شوند اما در این میان بعضی کاربران نگران دوام باتری های لیتیوم-یون موجود در این خودرو ها هستند. به همین دلیل در حال حاضر مبالغ هنگفتی برای توسعه باتری های تازه هزینه می گردد. یکی از این فناوری ها، باتری...

24 مهر 1401

پرواز اولین خودروی پرنده در دبی

اتاق بین المللی دبی، میزبان اولین پرواز عمومی خودروی پرنده X2 پیشگام eVTOL، طراحی شده به وسیله سازنده خودرو های الکتریکی چینی XPeng بود.

21 مهر 1401

موتور تک سیلندر ایپکو کجا مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟

مدیر عامل مرکز تحقیق، طراحی و فراوری موتور ایران خودرو درباره موتور تک سیلندر ایپکو و موارد استفاده از آن شرح داد.

18 مهر 1401

سرانجام فصل گرما در مازندران و آغاز فصل سرما زمان خاموشی چراغ مسافرت یا به تعبیری گردشگری است

ایرنا/ براساس گزارشات منتشر گشته، خاتمه فصل گرما در مازندران و آغاز فصل سرما زمان خاموشی چراغ مسافرت یا به تعبیری گردشگری است.

10 مهر 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز شنبه 9 مهر 1401

خبرنگاران- قیمت پژو 405 امروز شنبه 9 مهر در بازار آزاد خودرو به 292 میلیون تومان رسید و نسبت به آخرین روز هفته قبل سه میلیون تومان کاهش پیدا کرد. در اولین روز هفته بعد از پژو 405، بیشترین افت قیمت برای تیبا 2 پلاس و پراید وانت اتفاق افتاده که هر دو مدل با کاهش...

9 مهر 1401

اجرای طرح توانمندسازی برای بیش از 200 سالمند و فرد دارای معلولیت زنجانی

معاون توانبخشی بهزیستی زنجان گفت:با اجرای این طرح،افراد دارای معلولیت بااستفاده ازظرفیت های خودبه حداکثرتوانمندی فردی درراستای استقلال می رسند.

5 مهر 1401
تعداد: (107)