این خودروهای ایرانی شانس ورود به بازار روسیه را دارند ، رقابت خودروسازان چینی و ایرانی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سایپا و پارس خودرو می توانند در فراوری مشترک قطعات بعضی خودروها مانند تندر 90 یا خودروهای مشابه با شرکت خودروسازی آوتواز روسیه که قطعات این خودرو را فراوری می نموده همکاری مشترک داشته باشند.

این خودروهای ایرانی شانس ورود به بازار روسیه را دارند ، رقابت خودروسازان چینی و ایرانی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از عصر ایران، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت گفت: قطعات مشترک خودروهای ملی، برگ برنده محصولات ایران خودرو برای همکاری با خودروسازان روسی است.

منوچهر منطقی اضافه کرد: با معرفی خودروهای ایرانی و اندازه استقبال مشتریان از این خودروها در بازار روسیه، به ترتیب خودروهای تارا، رانا و دنا بیشترین شانس را برای ورود به این کشور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی و امکانات رفاهی و ایمنی و با معرفی خودروهای ایرانی در بازار روسیه 5 محصول شانس حضور در بازار روسیه را دارند که به نظر می رسد سه محصول ایران خودرو یعنی تارا، رانا و دنا به ترتیب با بیش ترین استقبال در بازار این کشور روبرو گردد.

منطقی گفت: علاوه بر محصولات مذکور از نظر ویژگی خودروهای شاهین و کوئیک سایپا نیز در صورت توانایی پاس کردن استانداردهای این کشور می تواند وارد بازار روسیه گردد اما نکته قابل توجه آن است که هر 5 خودرو ایرانی کاندایدای ورود به روسیه جزو برندهای ملی خودروسازان ایرانی است.

وی حضور خودروهای ملی ایرانی در بازار روسیه را به علت دارا بودن قطعات مشترک نقطه قوت همکاری خودروسازان ایرانی با شرکای روسی دانست و اضافه کرد: علاوه بر خودروهای مذکور محصول تازه کراس اوور ملی ایران خوردو یعنی خودرو ری را نیز از شانس بالای برای حضور و اقبال در روسیه برخوردار است.

معاون وزیر صمت اضافه کرد: ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو می توانند در فراوری مشترک قطعات بعضی خودروها مانند تندر 90 یا خودروهای مشابه با شرکت خودروسازی آوتواز روسیه که قطعات این خودرو را فراوری می نموده همکاری مشترک داشته باشند.

وی در خصوص رقابت خودروسازان چینی و ایرانی در بازار روسیه اضافه کرد: صنعت خودرو چین در زمینه قطعه سازی، روابط بانکی و ... زیرساخت های مناسبی دارد و صنایع خودروسازی کشورمان برای فراهم کردن زیرساخت ها و ابزارهای حضور در بازار روسیه راه طولانی تری را در پیش دارد و باید کوشش کنیم تا فرصت حضور در بازار روسیه را در رقابت با خودروسازان چینی از دست ندهیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "این خودروهای ایرانی شانس ورود به بازار روسیه را دارند ، رقابت خودروسازان چینی و ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروهای ایرانی شانس ورود به بازار روسیه را دارند ، رقابت خودروسازان چینی و ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید