چطور برای یارانه 100 هزار تومانی ثبت نام کنیم؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، از سیاست های حمایتی دولت از دور جدید محدودیت های کرونایی مقرر شده دولت به حدود 30 میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه 100 هزار تومانی به مدت چهار ماه پرداخت کند.

چطور برای یارانه 100 هزار تومانی ثبت نام کنیم؟

این یارانه در ماه های آذر، دی، بهمن و اسفند امسال پرداخت خواهد شد.

در کنار یارانه، قرار است مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا نیز پرداخت شود و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه پیامکی 6369 را برای ثبت نام متقاضیان معرفی کرده است.

متقاضیان تا روز 11 آذر ماه فرصت دارند که کد ملی سرپرست خانوار را از طریق سیم کارتی که نام سرپرست به سرشماره 6369 ارسال کنند.

برخی از متقاضیان این سوال را می پرسند که آیا برای ثبت نام کمک بلاعوض 100 هزار تومانی نیز باید کد ملی را ارسال کنند یا با یک بار ارسال به شماره 6369 در هر دو بسته حمایتی وام و یارانه ثبت نام می شوند؟

در هفته اخیر در گفتگوی زنده اینستاگرامی وبلاگ کاتالوگ و بروشور با حامد شمس، رئیس روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این سوال پاسخ داده شد.

او گفت: مشمولان این کمک بلاعوض شناسایی شده اند و نیازی به ثبت نام نیست، ارسال کد ملی به شماره 6369 صرفا برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی کروناست.

مشمولان این طرح شامل سرپرست خانوار فاقد درآمد ثابتی است که در مرحله قبل متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی بوده اند، که جمعا 11 میلیون خانوار برآورد می شود. این یارانه به هر عضو خانوار می رسد و سقفی برای آن درنظر گرفته نشده است.

منبع: تجارت نیوز

به "چطور برای یارانه 100 هزار تومانی ثبت نام کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور برای یارانه 100 هزار تومانی ثبت نام کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید