گلکسی A23 5G به زودی به بازار عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، اینطور که به نظر می رسد، یکی از گوشی های مالی مورد انتظار سامسونگ با نام گلکسی A23 5G که تقریبا 20 روز پیش رونمایی شد، قرار است به زودی راهی بازار گردد.

گلکسی A23 5G به زودی به بازار عرضه می گردد

شعبه تایوان سامسونگ اخیرا در خبری اعلام نموده که میخواهد در تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور) رسما گوشی گلکسی A23 5G را راهی بازار کند. این یکی از مورد انتظارترین گوشی های مالی سامسونگ به شمار میرود چرا که شرکت کره ای در کنار تجهیز آن به قابلیت های نسبتا خوب، قیمت مناسبی را هم برای آن در نظر گرفته است.

گلکسی A23 5G در واقع جانشین گلکسی A22 5G به شمار میرود که در چندین ترکیب با حافظه رم و حافظه داخلی مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت اما در خبر اخیر فقط از قیمت دو ترکیب 4/64 و 6/128 گیگابایت آگاه شدیم. مدل نخست، که مدل پایه این گوشی به شمار میرود، حدودا 298 دلار قیمت خواهد داشت در حالی که قیمت مدل دوم، حدودا 330 دلار خواهد بود.

گلکسی A23 5G طبق اطلاعات کنونی و بعلاوه تصاویری که از آن در اختیار داریم، قرار است در رنگ های آبی، سفید، نارنجی و مشکی در دسترس قرار بگیرد. ظاهرا این گوشی مثل بسیاری از گوشی های میان رده و مالی تازه سامسونگ، از شارژر درون جعبه بهره نخواهد برد. اما کسانی که تا قبل از 15 اکتبر (23 مهر) آن را سفارش دهند، یک شارژر 15 واتی هم به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. (شاید در بازارهای دیگر این گوشی با شارژر عرضه گردد).

گلکسی A23 5G نمایشگری 6.6 اینچی با پنلی از جنس PLS LCD خواهد داشت که رفرش ریت آن به 90 هرتز و وضوح تصویر آن هم به 1080 × 2408 پیکسل می رسد. اندروید 12 سوار بر رابط کاربری One UI 4.1 هم به عنوان سیستم عامل پیش فرض این گوشی فعالیت می نماید. اسنپدراگون 695 5G، که مبتنی بر لیتوگرافی 6 نانومتری است، قلب تپنده این گوشی خواهد بود که در کنار آن از 4/6/8 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. قدرتمندترین مدل این گوشی از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد که قیمت مدل آخر هنوز معین نشده است.

روی پنل پشتی این گوشی شاهد چهار دوربین خواهیم بود که شامل 50 مگاپیکسلی اصلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می گردد. دوربین سلفی هم به صورت Vشکل در قسمت بالایی نمایشگر تعبیه خواهد شد و سنسوری به بزرگی 8 مگاپیکسل خواهد داشت.

منبع تغذیه این مجموعه هم یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژر 25 واتی هم پشتیبانی می نماید. اما ظاهرا این شارژر درون جعبه قرار نخواهد گرفت.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A23 5G به زودی به بازار عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A23 5G به زودی به بازار عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید