مشخصات کلیدی ردمی K60 گیمینگ فاش شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، آن طور که به نظر می رسد، ردمی در حال توسعه سری K60 است. تا به امروز گزارش های متعددی در خصوص گوشی هوشمند ردمی K60 در رسانه های خبری مطرح شده که هر کدام اطلاعات خاصی از آن را ارائه کرد ه اند. به همین دلیل، وب سایت Xiaomiui بعضی مشخصات کلیدی ردمی K60 گیمینگ را فاش نموده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت. این گوشی گیمینگ به عنوان جایگزین ردمی K50 گیمینگ که مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است، روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد.

مشخصات کلیدی ردمی K60 گیمینگ فاش شد

گوشی هوشمند نو شیائومی با شماره مدل 23011310C در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. وب سایت Xiaomiui در این باره ادعا نموده که این گوشی هوشمند با نام ردمی K60 گیمینگ وارد بازار چین می گردد. همانطور که از نام این گوشی بر می آید، شیائومی روی تجربه گیمینگ این گوشی تمرکز ویژه ای نموده است.

گفته می گردد شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، که نوامبر امسال به صورت رسمی معرفی می گردد، به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند قدرتمند بهره خواهد برد. شنیده ها حاکی از آن است که این تراشه پرچم دار نسبت به نسل قبلی خود طراحی بسیار متفاوتی خواهد داشت. این پردازنده هشت هسته ای از 4 بخش تشکیل شده که یک هسته Cortex-X3، دو هسته Cortex-A720، دو هسته Cortex-A710 و 3 هسته Cortex-A510 در آن به انجام وظیفه می پردازند.

نشریه Xiaomiui به جز اطلاعاتی در خصوص پردازنده این گوشی، هیچ جزئیات دیگری را فاش ننموده است. پیش تر یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station، در گزارشی به این موضوع اشاره نمود که گوشی ردمی K60 گیمینگ احتمالاً از شارژ 100 واتی پشتیبانی می نماید. باید اشاره کنیم که گوشی هوشمند ردمی K50 گیمینگ تنها در اختیار کاربران چینی قرار گرفته، اما نسخه ری برند شده آن با نام پوکو F4 GT روانه بازار های جهانی شده است.

تحلیلگران حوزه فناوری پیش بینی می نمایند که گوشی هوشمند ردمی K60 گیمینگ مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED سامسونگ است که از رفرش ریت 120 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1300 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9، HDR10+ و تراکم پیکسلی 395 ppi پشتیبانی خواهد نمود. بعلاوه انتظار می رود که حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی این گوشی در پنل جلویی باشد.

در کنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، احتمالاً 12 گیگابایت حافظه رم جهت اجرای روان بازی ها و 256 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه خواهد شد. سیستم عامل اندروید 13 روی این گوشی هوشمند نو به صورت پیش فرض نصب خواهد شد و این طور که به نظر می رسد با رابط کاربری MIUI 13.5 اجرا می گردد. شیائومی به احتمال بسیار زیاد برای این گوشی هوشمند نو خود از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 100 واتی، انرژی مجدد آن تأمین می گردد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند گیمینگ به احتمال زیاد یک سیستم دوربین سه گانه جای گرفته که دوربین اصلی آن سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز به انجام وظیفه می پردازند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 20 مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

وب سایت Xiaomiui بر این باور است که ردمی K60 گیمینگ در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند. بعلاوه گفته می گردد که در سه ماهه اول سال 2023، این گوشی هوشمند به طور رسمی معرفی می گردد. البته این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی هوشمند در بعضی بازارها به عنوان گوشی پوکو به دست کاربران برسد. باید منتظر اعلام رسمی شیائومی در این باره باشیم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات کلیدی ردمی K60 گیمینگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی ردمی K60 گیمینگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید