گلکسی M54 شاید به زودی راهی بازار گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، اینطور که به نظر می رسد سامسونگ می خواهد طی آینده ای نزدیک از گوشی گلکسی M54 به عنوان میان رده نو خود رونمایی کند.

گلکسی M54 شاید به زودی راهی بازار گردد

گلکسی M54 را باید نسخه سری M گلکسی A54 بدانیم که به تازگی به همراه گلکسی A34 رونمایی شده است. این یعنی به احتمال بسیار زیاد نباید بین این دو گوشی از لحاظ تعیینات فنی و نرم افزاری تفاوتی وجود داشته باشد. طبق خبری که به تازگی از سوی وب سایت SamMobile منتشر شده، ظاهرا گلکسی M54 قرار است طی همین روزهای آینده رسما رونمایی گردد چرا که صفحه پشتیبانی آن هم در وب سایت سامسونگ راه اندازی شده است.

در این وب سایت، شماره مدل گوشی مورد انتظار سامسونگ (SM-M546B) تأیید و بعلاوه تعیین شده که گلکسی M54 قرار است از اتصال 5G بهره ببرد و از دو سیم کارت هم پشتیبانی می نماید. متأسفانه در رابطه با تاریخ رونمایی و عرضه رسمی این محصول حرفی به میان نیامده اما وقتی صفحه پشتیبانی آن راه اندازی شده، باید خیلی زود رونمایی گردد. بعلاوه معمولا صفحات پشتیبانی اطلاعات سخت افزاری را هم به طور کامل فهرست نمی نمایند، در نتیجه نمی توانیم به طور موثق بگوییم گلکسی M54 قرار است چه تعییناتی داشته باشد.

اما با توجه به شایعات موجود، به نظر می رسد گوشی میان رده مورد انتظار سامسونگ قرار است دوربین اصلی 108 داشته باشد، این در حالی است که در گلکسی A54 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را شاهد هستیم که از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می برد. البته به نظر می رسد این قابلیت در دوربین گلکسی M54 وجود نداشته باشد. هرچند در این رابطه چیزی هنوز قطعی نیست.

بعلاوه گفته می گردد به عنوان قلب تپنده در این گوشی پردازنده اگزینوس 1380 را شاهد خواهیم بود که 6/8 گیگابایت حافظه رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی هم آن را همراهی خواهند کرد. نمایشگر 6.6 اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح +FHD، رفرش ریت 120 هرتزی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 25 واتی هم از جمله سایر تعیینات احتمالی M54 به حساب می آیند که البته همه آن ها را در گلکسی A54 هم شاهد هستیم.

به نظر می رسد سامسونگ گلکسی A54 را اواخر ماه مارس در بعضی از بازارها و در ماه آوریل در بازارهای بیشتری در دسترس قرار دهد. عرضه گلکسی M54 هم نباید خیلی طول بکشد؛ در برترین حالت این اتفاق باید همزمان با عرضه A54 رخ دهد. حال باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه تصمیمی در این رابطه می گیرد و طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر می گردد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

7,180,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

60,899,000

تومان

خرید محبوب ترین گوشی های سامسونگ از وبلاگ کاتالوگ و بروشور

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی M54 شاید به زودی راهی بازار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M54 شاید به زودی راهی بازار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید