گل محمدی: مخارج روزانه باشگاه را هم نمی توانیم تامین کنیم؛ گویا فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، گل محمدی می گوید دوست داریم تیم را تقویت کنیم اما شرایط اقتصادی پرسپولیس این روزها خوب نیست.

گل محمدی: مخارج روزانه باشگاه را هم نمی توانیم تامین کنیم؛ گویا فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ و بروشور، یحیی گل محمدی پس از ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی گفت: در مجموع فکر می کنم بازی درگیرانه و فیزیکی بود. دو تیم پرس شدید داشتند. بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت، اما بازی خوبی از آب در آمد و تماشاگرپسند بود. نساجی تیم خوبی بود و بازی سختی را پیش بینی می کردیم داشته باشیم. گفته بودم اصلاً بازی راحتی نیست. امیدوارم در هر صورت بتوانیم این فرایند را ادامه دهیم، هرچند مسائل زیادی داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان با تمام وجود کار می نمایند. امیدوارم که این مسائل هرچه زودتر رفع گردد، چون درگیری های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست. اگر لازم باشد بعداً درمورد آنها صحبت خواهم کرد. امیدوارم از این شرایط خارج شویم چون در شان ما نیست که در این شرایط باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر احتیاج به جذب بازیکن خارجی باشد به آن فکر می کنیم، اما فعلا شرایط به گونه ای است که مخارج روزانه باشگاه را هم نمی توانیم تامین کنیم. نمی دانم چگونه می توانیم بازیکن خارجی بگیریم ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته است. دوست داریم تیم را تقویت کنیم. در شرایط سختی هستیم و گویا فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد که این موضوع جای سوال دارد. امیدوارم شرایط برای تمام تیم ها یکسان باشد.

سرمربی سرخپوشان اعلام نمود: آغاز بازی خوب نبودیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم خودمان را پیدا کنیم و توپ را به گردش دربیاوریم. در ادامه گل زدیم و شاهد صحنه های خیلی خوبی بودیم. من خودم از نیمه اول راضی نبودم، اما در نیمه دوم بازی بهتر شد. هر دو تیم تحت تاثیر یکدیگر بودند، چون هر دو تیم دوست داشتند که پرس زیادی داشته باشند و فضاهای کمی بهم می دادند. این امر موجب شد تا بازی فیزیکی باشد و توپ در میانه میدان باشد. موقعیت های خوبی خلق کردیم.

گل محمدی اضافه نمود: در ادامه تیم حریف سعی کرد با بازی مستقیم به ما فشار بیاورد. از نتیجه راضی هستم، اما آنطور که دوست داشتم نمایش ایده آلی نداشتیم. فرصت های خوبی در ضدحملات خلق کردیم، از نتیجه رضایت دارم، اما فرایند بازی مورد پسند خودم نبود.

وی در واکنش به اینکه روز گذشته وعده داده بود که تیمش امروز هجومی بازی خواهد نمود، اما اینگونه نشد مطرح نمود: در بحث فنی تیم حریف پرس خیلی خوبی داشت و کار ما را سخت نموده بود. من دوست داشتم هجومی بازی کنیم، اما تحت تاثیر فشار حریف بودیم. نساجی تیم خوبی است و معمولی نیست. بازی کردن مقابل این تیم هرچند که میزبان بودیم سخت بود، چون پرفشار بازی می کردند. آنها می توانند برای هر تیمی مشکل ایجاد نمایند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص مسائل این تیم، گفت: دلم نمی خواهد خیلی درمورد این مسائل صحبت کنم. صحبت های زیادی مطرح شد، اما تاثیری نداشت. سعی می کنیم شکیبا باشیم و امیدوارم از این شرایط سواستفاده ننمایند. شرایط ما خاص است. 5 دوره قهرمان شدیم و داشتن این شرایط در شان ما نیست. مسائلی که بازیکنان ما دارند عجیب و غریب است. امیدوارم توجه بیشتری به این تیم شوند و خواسته زیادی نداریم. اگر بگویم چند درصد گرفته ایم شاید باور نکنید، چون هیچ درصدی دریافت ننموده ایم!

گل محمدی در خصوص جذب بازیکن خارجی، توضیح داد: جذب بازیکن خارجی اولا پول می خواهد و بعدهم پنجره باز می خواهد که ما هیچکدام را نداریم. صحبت زیاد است و اگر شرایط فراهم گردد قطعاً به آن فکر می کنیم. گزینه های زیادی را هم آنالیز کردیم، اما شرایط باید فراهم باشد. شرایط سخت فدراسیون ما را به این نتیجه رساند که فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد. از طرفی پولی در جیب مان نیست و پنجره مان هم بسته است. نمی دانم چه بگویم و چه کنیم. فکر می کنم این حرف ها باعث می گردد که بازیکنان خودمان را هم از دست بدهیم. بازیکنان با تمام مسائل درحال مبارزه هستند، اما رفتاری که با این تیم شده خوب نبود.

وی در خصوص دریافت کارت زرد به وسیله داور مسابقه، گفت: در یک صحنه من اعتراض خاصی نکردم، اما داور مسابقه کمی عجله کرد. به تیم داوری خسته نباشید می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به آخرین شرایط و حواشی مربوط به علیرضا ابراهیمی، توضیح داد:

اگر سوال فنی دارید بپرسید!

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: مخارج روزانه باشگاه را هم نمی توانیم تامین کنیم؛ گویا فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مخارج روزانه باشگاه را هم نمی توانیم تامین کنیم؛ گویا فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید