10 گربه ای که باید در اینترنت دنبال کنید!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، زمانه عجیبی شده! تا همین چند وقت پیش فالو کردن آدم ها در اینستاگرام، فیسبوک و … هم عجیب بود و امروز حتی حیوانات هم اکانت دارند! به هر حال 25 گربه ای که به شما معرفی می کنیم، از بامزه ترین حیوانات اینترنتی هستند، با آنها آشنا شوید!

10 گربه ای که باید در اینترنت دنبال کنید!

1- Higgins

هیگینز یک گربه آبی رنگ انگلیسی است که 8759 عدد فالوور دارد! شما را نمی دانم اما تعداد فالورهای هیگینز از فالورهای من که بیشتر است! هیگینز خاکستری با چشم های نارنجی اش هر کاری که از یک گربه انتطار می رود را انجام می دهد او چرت می زند، داخل جعبه اش می نشیند و با وسایل بازی اش شیطنت می نماید. برای دنبال کردن این گربه بامزه، اینستاگرام او را فالو کنید.

Follow Higgins the Cat on Instagram

2- Grumpy

گربه های کمی هستند که از گربه گرامپی مشهور تر باشند. در سال 2012 یک عکس ساده از این گربه در اینترنت آپلود شد. بلافاصله افراد زیادی عاشق این گربه اخمالو شدند. گرامپی به خاطر شکل صورتش و حالت بد اخلاقی که دارد، دنبال نماینده های زیادی پیدا نموده است.

شاید باورتان نشود اما 1.8 میلیون نفر خانم گرامپی را در اینستاگرام و 8.7 میلیون نفر او را در فیسبوک دنبال می نمایند! برای فالوی خانم گرامپی سری به آدرس فیسبوک، اینستاگرام یا تویتترش بزنید.

Follow Grumpy Cat on Instagram

3- Hobbes گربه زنجبیلی!

هابز درست شبیه گربه خانگی شما است، البته اگر گربه خانگی تان 33000 فالور دارد! هابز کار خیلی خاصی انجام نمی دهد، تنها هنرش این است که چهره خوبی دارد. چشم های سبز و بدن نارنجی اش، هابز را بسیار محبوب نموده. برای دنبال کردن هابز، او را در اینستاگرام فالو کنید.

Follow Hobbes the Ginger Cat on Instagram

4- Samson A.K.A Catstradamus

آیا تا به حال بزرگ ترین گربه نیویورک را دیده اید؟ سامسون که او را به نام کت استراداموس هم می شاسند، چهره شناخته شده ای در نیویورک پست است و به خاطر سایز حیرت آورش در یک برنامه تلویزیونی هم حضور داشته. او از نژاد بزرگ ترین گربه های جهان است. اگر از سایز او بپرسید باید بگویم که سامسون طولی به مقدار 121 سانتی متر دارد. وزن او هم 12.7 کیلوگرم است! برای دنبال کردن این گربه غول آسا به آدرس اینستاگرام یا فیسبوکش مراجعه کنید.

Follow Samson on Instagram

5- Albert Baby Cat

کسی درباره مجلل بودن حرف زد؟ آلبرت از نژادی است که مقدار بزرگی پیدا نمی نمایند و به همین سایزی که در تصویر می بینید باقی می مانند. 407000 فالور اینستاگرام آلبرت شوهای فشن او را دنبال می نمایند. اگر شما هم می خواهید جز دنبال نماینده های آلبرت باشید به آدرس اینستاگرام او مراجعه کنید.

Follow Albert Baby Cat on Instagram

6- گربه قهوه سفید، A.K.A Coffee

گربه قهوه سفید را به نام قهوه هم می شناسند. این گربه به قدری بامزه است که به نظر می رسد واقعی نیست و عروسک است! چشم های آبی و کت سفید او، برایش 353000 فالور به ارمغان آورده است.

برای دنبال کردن این گربه بامزه به آدرس اینستاگرا یا فیسبوکش مراجعه کنید.

Follow White Coffee Cat on Instagram

7- Nala

نالا حتی از قهوه هم معروف تر است. نالا که 6 سال دارد، از یکی از پناهگاهان حیوانات آورده شد و به سرپرستی قبول شد. نالا یکی از معروف ترین گربه های اینترنتی است، این را از 3 میلیون فالور اینستاگرام و یا 2.4 میلیون فالور فیسبوکش بپرسید! برای تماشا عکس های بامزه نالا، به آدرس اینستاگرام، فیسبوک و یا یوتیوبش مراجعه کنید.

Follow Nala on Instagram

8- Olive و Rye

اولیو و رای دو گربه زیبا هستند که به عنوان مدل فعالیت می نمایند. لورا کایسی این دو گربه را مدل نقاشی های پرتره خود قرار داد و الان 2 گربه اش معرف کار او هستند. می توانید عکس های بازه و خلاقانه ای در اینستاگرام این دو گربه پیدا کنید. برای تماشا عکس های آنها، به آدرس اینستاگرام، فیسبوک، تویتتر و تامبلر آنها مراجعه کنید.

Follow Olive and Rye on Instagram

9- Venus

گربه دو چهره ای! این گربه به راستی که بی همتا و بسیار معروف است. کافی است به چهره زیبا و عجیبش نگاه کنید تا بفهمید این معروفیت را از کجا آورده است، انگار چهره اش از وسط به دو نیم شده. در ابتدای کار، همه فکر می کردند که این باید یک حقه فتوشاپی باشد. این چهره خاص در نتیجه یک اختلال ژنتیکی در ونوس به وجود آمده است. ونوس در اینستاگرام 1.1 میلیون و در فیسبوک 1.3 میلیون فالور دارد.

Follow Venus on Instagram

10- Just Mango Brown

انبه قهوه ای یک گربه بنگال است که حرف زدن را خیلی دوست دارد. ویدیو های اینستاگرامش را ببینید تا مشاهده کنید چگونه به حرف صاحبش دقت می نماید و در آخر انگار می خواهد به او پاسخ دهد! اگر می خواهید کمی از دست او بخندید، شما هم به جمع 101000 فالور اینستاگرامش بپیوندید.

البته انبه آدرس فیسبوک هم دارد. برای دنبال کردن او به آدرس های زیر بروید.

Follow Mango Brown on Instagram

منبع: فوت و فن / thespruce.com

به "10 گربه ای که باید در اینترنت دنبال کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 گربه ای که باید در اینترنت دنبال کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید