آتش بازی سپاهان در نقش جهان؛ شاگردان نویدکیا در قامت یک مدعی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرگزاری خبرنگاران- سپاهان و نساجی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 4 گله اصفهانی ها به خاتمه رسید.

آتش بازی سپاهان در نقش جهان؛ شاگردان نویدکیا در قامت یک مدعی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سپاهان پس از آنکه فصل را با شکست شروع کرد، در دو دیدار متوالی به رجحان دست یافت، اما آنها در دو مسابقه اخیرشان پیروز به کسب پیروزی نشدند و یک مساوی و یک باخت داشتند تا هفت امتیاز از پنج مسابقه ابتدایی فصل به دست آورند، اما طلایی پوشان امروز برای خاتمه این فرایند ناکامی مقابل نساجی مازندران قرار گرفتند و توانستند با نمایشی کاملا برتر که تنها دو بار دروازه آنها تهدید شد و از سوی دیگر موقعیت های خوبی هدر دادند، 4 بار توسط کی روش استنلی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده(2 بار) به رجحان برابر شاگردان فاضلی برسند تا 10 امتیازی شده و موقتا به رده دوم جدول صعود کنند؛ نساجی هم که با استراحت در هفته قبل به استقبال بازی با سپاهان آمده بود، با این باخت 7 امتیازی ماند.

ترکیب سپاهان: نیازمند، ولسیانی، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی فر(محبی دقیقه 66)، سروش رفیعی (رضا میرزایی دقیقه 85)، محمدرضا حسینی (رضا دهقانی دقیقه 66)، کی روش استنلی (خلعتبری دقیقه 74) و سجاد شهباززاده (حسین پاپی دقیقه 85)

سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا

ترکیب نساجی: نیما میرزازاد، سعید غلامعلی بیگی، مجتبی بیژن، روزبه شاه علی دوست (میلاد کمندانی دقیقه 59)، ایوب کلانتری، محمدمهدی نظری (محمود قائد رحمتی دقیقه 39)، زامهران، مهرداد بایرامی (شاهین مجیدی دقیقه 87)، آرمان قاسمی (حسن نجفی دقیقه 46)، حامد شیری، کریم اسلامی

سرمربی نساجی: وحید فاضلی

سپاهان 1 - نساجی صفر (دقیقه 21: کی روش استنلی): حرکت دانیال اسماعیلی فر از جناح چپ، سرتوپ و ارسال تماشایی پای راست او را کی روش استنلی با پرش دیدنی، بالاتر از مجتبی بیژن با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

سپاهان 2 - نساجی صفر (دقیقه 40: محمدرضا حسینی): نفوذ تند و تیز محمدرضا حسینی از سمت راست زمین موقعیت خطرناکی برای سپاهان به وجود آورد که حرکت در عرض و شوت روی پای چپ بی نقص او به تور دروازه نساجی چسبید و گل دوم تیمش را به همراه داشت.

سپاهان 3 - نساجی صفر (دقیقه 44: سجاد شهباززاده): کی روش استنلی در میانه زمین سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد که این مهاجم با سرعت بالا به قلب دفاع نساجی زد و با سرتوپ مقابل حامد شیری و شوت روی پای چپ دروازه میرزازاد را باز کرد.

سپاهان 4 - نساجی صفر (دقیقه 83: سجاد شهباززاده): ارسال زیبای محمدرضا خلعتبری از روی ضربه ایستگاهیِ سمت راست زمین و ضربه سر سجاد شهباززاده تبدیل به گل چهارم سپاهان شد.

در روزی که خط حمله سپاهان فوق العاده ظاهر شد، سجاد شهباززاده روز درخشانی پشت سر گذاشت. او بارها به قلب دفاع نساجی زد و در توپ های هوایی هم رجحان داشت و توانست یک بار با حرکت انفرادی تماشایی و یک بار با ضربه سر دروازه نساجی را باز کند و نقش مهمی در برد پُر گل طلایی پوشان داشته باشد.

لحظات حساس:

دقیقه 8: ارسال محمدرضا حسینی پس از اینکه از کی روش استنلی عبور کرد، به شهباززاده رسید ولی این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 9: شوت امید نورافکن از سمت چپ محوطه جریمه نساجی را میرزازاد راهی کرنر کرد.

دقیقه 38: ضربه سر کی روش استنلی روی سانتر اسماعیلی فر از ضربه ایستگاهی میانه زمین دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 55: سانتر توپ از سمت راست زمین و ضربه سر بیژن از بالای دروازه سپاهان راهی اوت شد.

دقیقه 58: حرکت در عرض و شوت روی پای نورافکن با پای راست و غیرتخصصی از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 60: بایرامی از پشت محوطه جریمه شوت زنی کرد که ضربه او به پای گولسیانی برخورد کرد و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 77: پاس در عمق خلعتبری به محمد محبی رسید که پاس کات بک او و شوت بیرون پای زمینی شهباززاده با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی راهی اوت شد.

دقیقه 90: اشتباه در خط دفاعی سپاهان نزدیک بود کار دست این تیم بدهد که پاس به عقب منصوری و توپ ربایی کریم اسلامی فرصت خوبی نصیب نساجی کرد، اما این مهاجم با وجود عبور از پیام نیازمند شوت خود را به تور کنار دروازه زد.

دقیقه 4+90: شوت روی پای نجفی از ضربه ایستگاهی پشت محوطه را نیازمند دفع کرد.

دقیقه 6+90: شوت بی دقت حسن نجفی از روی ضربه آزاد میانه زمین به اوت رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آتش بازی سپاهان در نقش جهان؛ شاگردان نویدکیا در قامت یک مدعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش بازی سپاهان در نقش جهان؛ شاگردان نویدکیا در قامت یک مدعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید