اجرای طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در استان قم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سرپرست نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان قم از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا 15 مهرماه خبر داد.

اجرای طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در استان قم

سیاوش فولادی وندا گفت: باعنایت به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و شروع سال تحصیلی نو تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش می یابد که در این ارتباط به منظور بازرسی و نظارت برقیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت دار در این ایام طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در حال اجرا است.

او افزود:این طرح که با هماهنگی دستگاه های مرتبط جهت جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتاقتصادی از سوی واحد های تولیدی ،توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارش های مردمی از 17 شهریورماه شروع شده است تا 15 مهرماه ادامه خواهد شد.

فولادی وندا گفت: برگزاری گشت های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده ها، نظارت ویژه بر رعایت درصد سودهای خرده و عمده فروشی و نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور ، ممانعت از فروش اجباری کالا به همراه دفترچه های دانش آموزی، نظارت بر عملکرد آموزشگاه ها و مدارس غیر انتفاعی در دریافت شهریه های مصوب، جلوگیری از توزیع و فروش لوازم التحریر غیر استاندارد و ... از دیگر اقدامات این طرح است.

سرپرست نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قم بیان نمود: بر اساس تدابیر اجرا شده در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت های مردمی، مردم عزیز استان می توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 اطلاع دهند تا بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

وبلاگ کاتالوگ و بروشور قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در استان قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در استان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید