اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1401 اجرای عدالت آموزشی را مدنظر قرار دهند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تهران (پانا) - رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 خواست تا اجرای عدالت آموزشی در قالب برخورداری تمام دانش آموزان از امکانات و تجهیزات آموزشی برابر را مد نظر قرار دهند.

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1401 اجرای عدالت آموزشی را مدنظر قرار دهند

به گزارش خانه ملت، مهدی اسماعیلی با انتقاد از بی توجهی به اجرای عدالت آموزشی به ویژه در منطقه ها محروم کشور، گفت: ما همیشه در پی این بودیم که عدالت آموزشی در کشور اجرا گردد اما متاسفانه نتیجه آنالیز هایی که انجام دادیم نشان می دهد این مهم در منطقه ها محروم به ویژه روستاها به طرز مطلوبی اجرا نشده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از مصادیق عدم اجرای عدالت آموزشی در کشور، ادامه داد: در زمان شیوع کرونا 3/5 میلیون نفر از دانش آموزان کشور که عمدتا از منطقه ها محروم و روستاها بودند به علت عدم دسترسی به زیرساخت ها نتوانستند از سامانه آموزشی شاد استفاده نمایند و به همین علت متضرر شدند.

وی توضیح داد: متاسفانه منطقه ها محروم در توزیع نیروی انسانی نیز جا مانده اند و مدلی از اجرای عدالت آموزشی که در این زمینه در پی آن هستیم در این منطقه ها اجرا نشده است، بعلاوه این منطقه ها از توزیع متناسب امکانات و تجهیزات آموزشی نیز بی بهره هستند.

اسماعیلی تاکید نمود: ما در کمیسیون آموزش و پرورش همیشه در پی این هستیم که عدالت آموزشی به عنوان یکی از برنامه های مهم ارائه شده از سوی وزیر نو آموزش و پرورش در زمان آنالیز صلاحیت وی برای اخذ رای اعتماد از مجلس به طور کامل در کل کشور اجرا گردد.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم اکنون ضروری است اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1401 نیز اجرای عدالت آموزشی در قالب برخورداری تمام دانش آموزان از امکانات و تجهیزات آموزشی برابر را مد نظر قرار دهند و ما به عنوان نماینده مردم قطعا برای تحقق مطالبات دانش آموزان منطقه ها محروم کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1401 اجرای عدالت آموزشی را مدنظر قرار دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1401 اجرای عدالت آموزشی را مدنظر قرار دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید