بایدن: یاری در راه است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا سه شنبه شب با معرفی اعضای تیم مالی خود به مردم آمریکا این اطمینان را داد که یاری در راه است.

بایدن: یاری در راه است

از واشنگتن پست، به دنبال وخیم تر شدن اوضاع کرونایی آمریکا، بایدن تیم مالی خود از جمله جانت یلن نامزد وزارت خزانه داری، نیرا تاندن برای مدیریت دفتر بودجه کاخ سفید، والی ادیمو معاون خزانه داری، سسیلی روز رئیس شورای مشاوران مالی و جرد برنستین و هیثر بوشی اعضای شورای مشاوران مالی را معرفی کرد.

بایدن با معرفی نامزدهای تیم مالی خود گفت: من می دانم که شرایط سختی است، اما می خواهم شما بدانید که یاری در راه است.

وی اضافه نمود: نامزدها برای احیای اقتصاد کشور سریع اقدام خواهند کرد و او از اعضای کنگره خواست که در خصوص بسته امداد ویروس کرونا اقدام نمایند و گفت که باید فورا به مسائل میلیون ها آمریکایی که شغل خود را از دست داده اند و مجبور به درخواست دریافت مزایای بیکاری شده اند، رسیدگی کرد.

بایدن توضیح داد: هم اکنون کنگره باید تشکیل جلسه دهد و یک بسته قوی برای برطرف این نیازها را تأمین کند.

با گذشت تقریبا یک سال از ورود بیماری کووید 19 به آمریکا تا کنون شمار نهایی مبتلایان کرونا در این کشور به 14 میلیون و 31 هزار و 757 نفر و مرگ و میر نیز به 275 هزار و 890 نفر رسیده است.

شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون هشت میلیون و 283 هزار نفر گزارش شده است.

امریکا در حالی شاهد افزایش شیوع کرونا و افزایش مرگ و میر است که دولت ترامپ با توجه به عدم کسب پیروزی در انتخابات 2020 ریاست جمهوری مهار فرایند کرونا در کشور را متوقف نموده و تنها بر ادعاهای بی اساس انجام تقلب در انتخابات متمرکز شده است.

دکتر آنتونی فاوچی متخصص بیماری های عفونی آمریکا گفت که اگرچه مردم از فاصله گذاری اجتماعی خسته شده اند، اما باید تا زمان تهیه واکسن مقاومت نمایند.

در حال حاضر، بیشتر ایالت های آمریکا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، محدودیت های تازه ای وضع نموده اند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "بایدن: یاری در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: یاری در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید