به روزرسانی ریلمی 3 پرو با ویژگی های جدید ارائه شد ، از بسته امنیتی تا ارتقای سطح کاربری

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، گوشی چینی ریلمی 3 پرو، به روزرسانی نرم افزاری جدید ، نسخه RMX1851EX-11-A.19 را دریافت می کند که شامل ویژگی های کاملاً جدیدی است و بسته های امنیتی سپتامبر 2019 را نیز شامل می شود.

به روزرسانی ریلمی 3 پرو با ویژگی های جدید ارائه شد ، از بسته امنیتی تا ارتقای سطح کاربری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در این به روزرسانی کاربران مجموعه Digital Wellbeing Google را دریافت می کنند. این مجموعه شامل یک ویژگی قفل دستی است که با فشار دادن طولانی روی دکمه پاور و امکان محدود کردن دستی سرعت شبکه دستگاههای متصل به وای فای استفاده می شود.

افزون بر این ، در مورد میزان داده مصرف شده توسط دستگاه های متصل به وای فای نیز اطلاعاتی خواهید داشت. در کنار این ها یک یادآوری مصرف داده های سفارشی نیز وجود دارد. ویژگی Clone Apps از برنامه های شخص ثالث بیشتری مانند PayTM ، Google Pay ، PhonePe ، Amazon و Flipkart پشتیبانی می کند.

در بخش رابط کاربری و نرم افزارهای کلیدی هم اکنون یک ویجت ساعت رو صفحه نمایش بهینه سازی شده ، یک ابزارک جدید تاریخ و هوا و یک رابط کاربری بهتر برای دستیار هوشمند وجود دارد. دسترسی به بسیاری از گزینه ها نیز ساده تر شده است و می توانید پس از دریافت یک پیام، آن را به سمت چپ یا راست بکشید تا پیام به سرعت حذف شود.

منبع: انتخاب

به "به روزرسانی ریلمی 3 پرو با ویژگی های جدید ارائه شد ، از بسته امنیتی تا ارتقای سطح کاربری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی ریلمی 3 پرو با ویژگی های جدید ارائه شد ، از بسته امنیتی تا ارتقای سطح کاربری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید