بیمه سلامت مطب های مامایی را زیر چتر خود می برد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رئیس اداره نظارت و ارزیابی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد آمادگی این بیمه برای عقد قرارداد با مطب های مامایی این استان را بیان کرد.

بیمه سلامت مطب های مامایی را زیر چتر خود می برد

محمدحسین دنیا تاب گفت: اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد با همه مطب های مامایی دارای پروانه مطب معتبر فعال در استان قرارداد منعقد کند.

او هدف از این اقدام را اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت و اضافه نمود: ماما های استان می توانند با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری سازمان بیمه سلامت به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگزاری پروانه معتبر خود اقدام نموده و سپس برای تکمیل فرم قراردادنامه به اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد مراجعه نمایند.

دنیا تاب ادامه داد: پس از ثبت نام اولیه، مدارک بارگزاری شده و درخواست ماما ها از سوی اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت آنالیز می شوند و در مرحله بعد کارشناسان نظارت برای آنالیز مطب به صورت حضوری از مطب بازدید می نمایند و در صورت کامل بودن مدارک و تایید مطب از سوی کارشناسان این اداره کل؛ قرارداد همکاری منعقد و ماما ها می توانند به بیمه شدگان زیرپوشش سازمان بیمه سلامت خدمات ارائه دهند.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد می گوید: با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، 90 درصد هزینه های ناباروری در استان از سوی بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بیمارستان دولتی بی بی حکیمه گچساران و شهید جلیل یاسوج این خدمات ارائه می گردد، اضافه نمود: در صورتیکه درمان ناباروری در بیمارستان خصوصی صورت می گیرد، براساس تعرفه دولتی هزینه کرد به بیمار پرداخته خواهد شد.

به گفته دنیا تاب؛ بیش از 70 درصد جمعیت بیش از 723 هزار نفری استان زیر پوشش بیمه سلامت استان هستند.

وبلاگ کاتالوگ و بروشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیمه سلامت مطب های مامایی را زیر چتر خود می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه سلامت مطب های مامایی را زیر چتر خود می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید