تداوم پرواز هواپیماهای جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رسانه های خبری از تداوم ماموریت تجسسی هواپیماهای آمریکا بر فراز شبه جزیره کره برای پایش تحرکات نظامی کره شمالی خبر دادند.

تداوم پرواز هواپیماهای جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رسانه های خبری از تداوم پرواز هواپیماهای جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیزه کره با هدف رصد تحرکات نظامی کره شمالی خبر دادند.

روزنامه هرالد کره روز شنبه نوشت که یک فروند هواپیمای تجسسی آمریکا در روزهای گذشته برای رصد تحرکات کره شمالی، بر فراز بخش هایی از کره جنوبی پرواز نموده است.

این روزنامه با استناد به داده های یک پایگاه ویژه رهگیری پروازی نوشت که یک فروند هواپیمای آر سی -135 آمریکا برفراز استان گیانگی نزدیک سئول پایتخت کره جنوبی رویت شده است. هفته گذشته نیز یک فروند هواپیمای تجسسی ای پی-3 نیروی دریایی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره مشاهده شد.

این در حالی است که کره شمالی در هفته های گذشته بعد از مدتی وقفه دو موشک کوتاه برد شلیک کرد. آزمایش های موشکی کره شمالی پس از شکست کوشش ها برای مذاکره بین آمریکا و کره شمالی و حصول یک توافق بین دو کشور از سر گرفته شده است. کره شمالی خواهان برطرف تحریم های اعمالی علیه این کشور است اما واشنگتن تا به امروز حاضر به برطرف این تحریم ها نشده است.

این کشور در روزهای گذشته در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر از سرگیری مذاکرات مجدد تاکید نمود که به هیچ عنوان قصد گفت وگو با آمریکا را ندارد.

رسانه دولتی کره شمالی چندی قبل به نقل از یک مسئول دولتی این کشور گزارش داد که علی رغم رفتار خوب رهبر پیونگ یانگ با رئیس جمهور آمریکا، واشنگتن اما دست از خصومت برنمی دارد. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تداوم پرواز هواپیماهای جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم پرواز هواپیماهای جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید