تصمیمی برای بازگشایی سینماهای پایتخت اتخاذ نشده است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان نمود که تا به امروز تصمیمی برای بازگشایی سینماها در تهران اتخاذ نشده است.

تصمیمی برای بازگشایی سینماهای پایتخت اتخاذ نشده است

سرهنگ نادر مرادی در گفت وگو با وبلاگ کاتالوگ و بروشور درباره بازگشایی سینماهای پایتخت در ایام پس از عید سعیدفطر اظهارکرد: فعالیت و بازگشایی اماکن صرفا با مصوبات ستادملی مقابله با کرونا انجام می شود و در این میان پلیس نیز بر فرایند اجرای درست این مصوبات نظارت داشته و با موارد تخلف برخورد خواهد کرد. در مورد سینماها نیز شرایط همینطور است و تا به امروز ستادملی مقابله با کرونا تصیمیمی برای بازگشایی سینماها در پایتخت اتخاذ نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه همه صنوف باید مصوبات ستادملی مقابله با کرونا را رعایت نمایند، گفت: خوشبختانه سینماداران و نیز سالن های تئاتر همکاری خوبی یا ستاد ملی مقابله با کرونا و پلیس داشتند که لازم است از آنان تشکر کنم.

مرادی شرح داد: در صورتی که تصمیم جدیدی در مورد فعالیت سینماها در پایتخت اتخاذ شود، حتما از سوی ستادملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی روز گذشته در بخشنامه ای اعلام نمود که سینماهای شهرهایی که ستاد ملی و یا استانی آن ها را دارای شرایط سفید دانسته است، می توانند با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا و رعایت اصول بهداشتی فعالیت اکران عمومی خود را آغاز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تصمیمی برای بازگشایی سینماهای پایتخت اتخاذ نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمی برای بازگشایی سینماهای پایتخت اتخاذ نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید