تمرین با نشاط ملی پوشان بانوان زیر باران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان که روز گذشته را استراحت کردند، از ساعت 16:30 امروز به وقت محلی زیر بارش باران تمرینات خود را در در زمین (Yamaz field) به مدت 90 دقیقه از سر گرفتند.

تمرین با نشاط ملی پوشان بانوان زیر باران

در تمرین امروز پس از آن که بازیکنان زیر نظر خسرویار خودشان را با حرکات کششی گرم کردند. کارهای سرعتی و کار با توپ را در تمرین شروع کردند. شوت زنی، حمله و دفاع تمرین بعدی ملی پوشان در تمرینات عصر امروز بود. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و بازی تحت فشار پرداختند. آزمون، سرمربی، تیم ملی برنامه های تکنیکی و تاکتیکی را پیش از بازی مقابل ویتنام در تمرینات عصر امروز مرور کرد.

همچنین امروز از ساعت 15 به وقت محلی بازی میانمار و سوریه با نتیجه 14 بر صفر به سود میانمار به انتها رسید و تیم ویتنام از ساعت 18 به وقت محلی به مصاف سنگاپور رفت که کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان پس از انتها تمرینات امروز در استادیوم حضور یافت تا این مسابقه را از نزدیک تماشا نمایند.

لازم به شرح است، ملی پوشان در سومین دیدار از مسابقات مقدماتی جام ملتهای بانوان آسیا روز یکشنبه 20 فروردین ماه از ساعت 15:30 به وقت تهران به مصاف میزبان این رقابتها (ویتنام) می روند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمرین با نشاط ملی پوشان بانوان زیر باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین با نشاط ملی پوشان بانوان زیر باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید