توضیحات دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره مشکل دیسک احسان حدادی، احتمال بازگشت به ایران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی پیرامون آسیب دیدگی احسان حدادی در اردوی آمریکا ارائه کرد.

توضیحات دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره مشکل دیسک احسان حدادی، احتمال بازگشت به ایران

دکتر اشکان اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کاتالوگ و بروشور، درباره آسیب دیدگی به وجود آمده برای احسان حدادی ملی پوش المپیکی پرتاب دیسک (اینجا بخوانید) در اردوی آمریکا گفت: حدادی دچار مشکل درد کمر شده بود و بر همین اساس نیز MRI انجام و معین شد که دیسک کمر دارد. مکاتباتی به وسیله فدراسیون ما و همچنین فدراسیون دوومیدانی با او اجرا شده و منتظر هستیم مستندات، مدارک درمانی و اقدام اجرا شده را برای ما ارسال کند تا تصمیم گیری لازم صورت بگیرد. ممکن است احتیاج به این باشد که علاوه بر این مستندات، معاینات بالینی هم انجام گردد که باید هماهنگی لازم در این خصوص انجام گردد.

وی اضافه کرد: حدادی در حال حاضر تمرین و پرتاب می نماید و فیلم های تمرینات و پرتاب ها را نیز فرستاده است، با این وجود بهتر است که تحت نظر باشد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی مطرح کرد: در فدراسیون پالش هفتگی المپین ها را داریم که این پایش هم روی بحث کرونا و هم روی بحث مصدومیت های ورزشیکاران المپیکی است. در واقع آنها را رصد می کنیم تا بتوانند در نهایت بهترین عملکرد در المپیک داشته باشند. درخصوص حدادی نیز باید پیگیر فرایند درمانی او باشیم. همانطور که گفتم، تمرینات حدادی قطع نشده و او تمرین لازم را انجام می دهد، اما بحث روی این است که بتواند بهترین نحوه عملکرد را داشته باشد و مسئله ای به وجود نیاید.

اردیبهشت درباره اینکه آیا حدادی به المپیک توکیو می رسد، به وبلاگ کاتالوگ و بروشور گفت: احتیاج به معاینات تخصصی در مورد مشکل حدادی وجود دارد. این کار یا باید در همان جا صورت بگیرد، یا اینکه او به ایران بیاید و از نزدیک وضعیتش را رصد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توضیحات دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره مشکل دیسک احسان حدادی، احتمال بازگشت به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره مشکل دیسک احسان حدادی، احتمال بازگشت به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید