ثبت 1610 مرگ کرونایی در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، نهادهای بهداشتی انگلیس از ثبت 1610 مورد مرگ کرونایی در عرض 24 ساعت خبر دادند که در دوران بحران کرونا در این کشور بی سابقه بوده است.

ثبت 1610 مرگ کرونایی در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، نهادهای بهداشتی انگلیس رکورد جدیدی را در آمار مبتلایان روزانه به کرونا ثبت کرده اند. بر این اساس در عرض 24 ساعت در این کشور 1610 نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که از زمان شیوع کرونا در این کشور بی سابقه بوده است.

در این مدت 33355 نفر دیگر هم به کرونا مبتلا شده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ کاتالوگ و بروشور بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی تعداد پذیرش بیماران در بیمارستان های انگلیس هم مانند موارد مرگ و میر همچنان بالا است و حدود 4 هزار مورد اخیرا در عرض 24 ساعت در بیمارستان ها بستری شده اند. بیمارستان ها در انگلیس در این شرایط تحت فشار بالایی قرار دارند.

انگلیس در حال حاضر نسبت به جمعیت آن در دنیا دارنده بیشترین آمار قربانیان کرونایی است. به صورت میانگین اخیرا در هفت روز در این کشور بیش از 16.5 مرگ کرونایی به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت ثبت شده است. این نتیجه براساس ارزیابی اخیر دانشگاه آکسفورد و با استناد به داده های دانشگاه جان هاپکینز به دست آمده است. به این ترتیب انگلیس نسبت به جمعیت خود از نظر دارندگان قربانیان کرونا قبل از چک و پرتغال و قبل از آمریکا و آلمان قرار گرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ کاتالوگ و بروشور بخوانید. (کلیک کنید)

وزارت بهداشت انگلیس هم شب گذشته بیان نمود که بیش از 4 میلیون نفر تا به حال در این کشور علیه کرونا واکسینه شده اند. انگلیس به عنوان اولین کشور غربی در 8 دسامبر واکسیناسیون جمعی در این کشور را آغاز کرد و برای مهار کرونا با سرعت به این فرایند ادامه می دهد.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس هم اعلام کرده است که محدودیت ها به صورت آرام می تواند کاهش یابد.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در انگلیس 3466849 نفر به کرونا مبتلا شده و 91470 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود ا از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ثبت 1610 مرگ کرونایی در انگلیس طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 1610 مرگ کرونایی در انگلیس طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید