خبرنگاران فراوری کننده های لوازم بهداشتی خراسان شمالی تسهیلات می گیرند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، بجنورد- خبرنگاران- مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی گفت: این بانک سرمایه در گردش و ثابت فراوری کننده های لوازم بهداشتی و دارویی را به منظور مبارزه با ویروس کرونا و افزایش راندمان فراوری این واحدها تامین می نماید.

خبرنگاران فراوری کننده های لوازم بهداشتی خراسان شمالی تسهیلات می گیرند

محمد ندری بیابانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ کاتالوگ و بروشور گفت: این بانک به منظور حمایت از فراورینمایندگان لوازم بهداشتی بویژه واحدهای فراوری ماسک، الکل و دیگر واحدهای ضدعفونی نماینده، تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت از محل منابع داخلی و تبصره 18 به این واحدها تا سرانجام اردیبهشت سال آینده تسهیلات می دهد.

وی گفت: فراوری نماینده ها می توانند برای دریافت تسهیلات به شعب زیرپوشش استان مراجعه نمایند.

وی بر حمایت از فراوری نماینده ها و همچنین تامین لوازم بهداشتی مورد احتیاج مردم تاکید نمود و اضافه نمود: از فراوری نماینده ها می خواهیم که به طور جدی وارد عرصه کار در شرایط کنونی شوند تا بخشی از مسائل جامعه را رفع کنیم.

وی گفت: در امسال سه هزار پرونده برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال در این بانک تشکیل شد که تا به امروز افزون بر هزار میلیارد ریال به این افراد پرداخت شده است.

به نقل از رضا فیروزه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، در این استان، 2 واحد فراوری دستمال کاغذی دایر است که یک واحد ظرفیت فراوری 292 تن دستمال کاغذی توالت و 312 تن دستمال کاغذی جعبه ای را دارد و واحدی دیگر هم با ظرفیت فراوری 500 تن دستمال کاغذ توالت، 240 تن دستمال کاغذی جیبی، 490 تن دستمال کاغذی جعبه ای و 420 تن حوله کاغذی فعالیت دارد.

فراوری مواد شوینده و ضدعفونی نماینده در استان نیز در شیروان 2 واحد و در اسفراین یک واحد فراوریی نسبت به فراوری این مواد فعالیت دارند.

یک واحد فراوریی در شهرک صنعتی شیروان با توان فراوری 180 تن مایع دستشویی و 180 تن مایع ظرفشویی در سال فعالیت دارد.

واحد فراوریی مستقر در ناحیه صنعتی امیر آباد شیروان هم با ظرفیت فراوری 2 هزار تن مایع ظرفشویی، دستشویی و پاک نماینده ها و نیز واحد مستقر در شهرک صنعتی اسفراین با ظرفیت هزار و 500 تن مایع ظرفشویی، دستشویی و پاک نماینده فعال است.

همچنین در این استان تعدادی واحد نیمه فعال و در حال تشکیل هستند که برای فراوری در این حوزه احتیاج به حمایت دستگاه های مختلف و مربوط و همچنین بانک ها برای دریافت سرمایه در گردش و ثابت دارند.

خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فراوری کننده های لوازم بهداشتی خراسان شمالی تسهیلات می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری کننده های لوازم بهداشتی خراسان شمالی تسهیلات می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید