خبرنگاران کمیته امداد سالجاری برای 200 هزار شغل برنامه ریزی کرد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، اصفهان- خبرنگاران- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد امسال برای 200 هزار اشتغال و با ارایه 6 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برنامه ریزی نموده است.

خبرنگاران کمیته امداد سالجاری برای 200 هزار شغل برنامه ریزی کرد

مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در حاشیه ملاقات با عباس رضایی استاندار اصفهان گفت و گو با وبلاگ کاتالوگ و بروشور افزود: از مبلغی که برای تسهیلات اشتغال کشور در نظر گرفته شد چهار هزار و 900 میلیارد تومان از بند ب تبصره 16، 600 میلیارد تومان از محل اشتغال روستایی و 700 میلیارد تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است.

وی با بیان اینکه برای هر فرد 50 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شد، اظهارداشت: با بانک مرکزی مکاتبه کردیم که در شرایط کنونی با این مبلغ نمی توان اقدام شایسته ای انجام داد.

به گفته وی از بانک مرکزی تقاضای افزایش تسهیلات به حداقل 100 میلیون تومان را داشتیم که طی نامه ای به معاون اول رییس جمهوری نظر موافق و مثبت خود را اعلام کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: با اخذ مجوز از بانک مرکزی، هر کارآفرینی که برای چهل نفر از مددجویان کمیته امداد اشتغال ایجاد کند 2 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در نظر گرفته می گردد.

وی با اشاره به عملکرد این نهاد در استان اصفهان افزود: با حمایت و همدلی مسئولان و بانک های عامل کمیته امداد اصفهان سال گذشته رتبه سوم اشتغال را در کشور کسب کرد.

بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 9 هزار و 400 اشتغال توسط کمیته امداد این استان ایجاد شد، توضیح داد: سهمیه سال جاری کمیته امداد اصفهان به لحاظ اشتغال 10 هزار و 455 اشتغال و 290 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه است.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سفری 2 روزه به استان اصفهان مسائل و مسائل این حوزه را از نزدیک آنالیز خواهد نمود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کمیته امداد سالجاری برای 200 هزار شغل برنامه ریزی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمیته امداد سالجاری برای 200 هزار شغل برنامه ریزی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید