رونمایی از تبلت مقاوم Ulefone با باتری فوق العاده قوی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، Ulefone به زودی یک تبلت مقاوم دیگر به مجموعه بزرگ محصولات خود اضافه خواهد نمود. Tab R8 5G یک تبلت 5G قابل تنظیم و کاملا مقاوم برای استفاده در شرایط سخت خواهد بود.

رونمایی از تبلت مقاوم Ulefone با باتری فوق العاده قوی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، این تبلت می تواند یکی از رقابتی ترین تبلت های اندرویدی مقاوم در بازار باشد. Ulefone Tab R8 5G برای مقاومت در برابر سخت ترین محیط ها طراحی شده است و بعلاوه فناوری های پیشرفته ای برای مشاغل ارائه می نماید. اگر در پی تبلتی مقاوم هستید که بتواند تمام احتیاج های فضای باز یا کار شما را برآورده کند، این تبلت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

Tab R8 5G یک تبلت 8 اینچی جمع و جور و مقاوم اندرویدی با طراحی ارگونومیک است. این تبلت دارای مجموعه ای از ویژگی های سطح بالا است که آن را به راه حلی ایده آل برای بهبود بهره وری و کارایی کارگران سیار تبدیل می نماید. این دستگاه از یک تراشه 5G تغذیه می نماید و با باتری فوق العاده بزرگ 8800 میلی آمپر ساعتی و دوربین عقب شگفت انگیز 48 مگاپیکسلی عرضه می گردد. Tab R8 5G دارای گواهی ضد گرد و غبار و آب IP68 و IP69K است و بر اساس گواهینامه MIL-STD-810G در برابر سقوط، ضربه و لرزش مورد آزمایش قرار گرفته شده است.

این تبلت تقریباً می تواند هر چیزی را تحمل کند؛ از دمای شدید گرفته تا خاک، گرد و غبار، شن، آب، رطوبت، ریزش، ضربه و موارد دیگر. Tab R8 5G در دو نسخه استاندارد و سفارشی صنعتی عرضه می گردد. نسخه سفارشی صنعتی از بعضی ماژول های یکپارچه اختیاری پشتیبانی می نماید؛ ویژگی هایی مانند واکی تاکی، شکاف توسعه، اسکن بارکد 1D/2D، آندوسکوپ دید در شب و موارد دیگر. همه چیز به شما و احتیاج های صنعت خاص شما بستگی دارد. این تبلت اندرویدی سخت و قدرتمند با گواهینامه درجه نظامی، دوربین پیشرفته، عمر باتری فوق العاده طولانی، و شبکه های 5G برای وب گردی، بازی و یا تماشای فیلم طراحی نشده است و این ویژگی ها برای استفاده در شرایط محیطی سخت مناسب خواهند بود.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "رونمایی از تبلت مقاوم Ulefone با باتری فوق العاده قوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تبلت مقاوم Ulefone با باتری فوق العاده قوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید