زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی کشوری تغییر کرد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تهران (پانا) - مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور از فردا آغاز می شود.

زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی کشوری تغییر کرد

بر اساس اعلام سازمان سنجش، بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ 16 /06 /1399 مجلس شورای اسلامی ) و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان ها) در آزمون های مشترک دستگاه های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره 369488 مورخ 99/07/27 سازمان اداری و استخدامی کشور به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام نماینده در هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور می رساند:

متقاضیان مذکور در سهمیه های قانونی مختلف اعم از آزاد، ایثارگران و معلولین، می توانند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، با در نظر دریافت موارد ذیل از روز سه شنبه مورخ 99/07/29 تا روز جمعه مورخ 99/08/02، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه نمایند.

تمامی متقاضیان ثبت نام نماینده در آزمون یاد شده با در نظر دریافت مفاد بخشنامه مذکور، لازم است نسبت به تعیین شرایط خود بر اساس یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:

- افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می بایست در زمان ویرایش اطلاعات، پس از انتخاب گزینه، من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم، شغل محل انتخابی خود را تأیید و در صورت نیاز به تغییر شغل محل انتخابی، می توانند نسبت به تعیین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور اقدام نمایند.

- متقاضیان غیر بومی در صورت تمایل می توانند نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور اقدام نمایند.

-متقاضیان انصراف از آزمون، می توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبت نام و شرکت در آزمون فوق الذکر اقدام نمایند. ضمناًً پس از سرانجام زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت نامی این دسته از افراد مسترد خواهد شد.

یادآوری مهم 1: در صورت عدم مراجعه افراد ثبت نام نماینده در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر جهت تعیین استفاده از اولویت بومی و یا اصلاح و تغییر شغل محل انتخابی، این امر به منزله عدم درخواست بهره مندی از اولویت بومی شهرستانی و تأیید اطلاعات ثبت نامی آن ها از نظر شغل محل انتخابی خواهد بود.

یادآوری مهم 2: مدت زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات تمدید نخواهد شد.

به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت نام نماینده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ 99/08/09 به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 99/09/06 و 99/09/07 تغییر می یابد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی کشوری تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی کشوری تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید