سیم کارت دیگر حضوری ارائه نمی گردد، آنلاین ثبت نام کنید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرنگاران/البرز مدیر کل ارتباطات سیار البرز گفت: برای دریافت وام یک میلیونی نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدمات تلفن همراه نیست.

سیم کارت دیگر حضوری ارائه نمی گردد، آنلاین ثبت نام کنید

ایرج اسداللهی در گفت وگو با وبلاگ کاتالوگ و بروشور اظهار کرد: پس از شروع ثبت نام دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی برای سرپرستان خانوارهایی که یارانه می گیرند، شاهد تجمع مردم در مقابل دفاتر منتخب خدمات همراه اول بودیم.

وی با اشاره به علت این تجمع شرح داد: چون برای دریافت این وام، سیم کارت سرپرست خانوار باید به نام خودش باشد، طی چند روز گذشته جمعیت زیادی در مقابل مراکز خدمات تلفن همراه حضور یافتند که این امر خطر شیوع ویروس کرونا را افزایش می داد.

اسد اللهی اضافه نمود: به جز کسانی که برای ثبت نام سیم کارت رایگان به دفاتر خدمات تلفن همراه مراجعه نموده بودند، عده ای از سرپرستان خانوار هم برای تغییر سیم کارت به نام خود به این دفاتر مراجعه نموده بودند که این امر جمعیت را چند برابر نموده بود.

وی اضافه نمود: برای جلوگیری از این فرایند که تهدیدی برای سلامت مردم است، امکان دریافت سیم کارت به صورت حضوری میسر نیست وسرپرستان خانوار باید با ورود به سایت همراه اول نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

این مسئول شرح داد: با هماهنگی اجرا شده با اداره پست استان، پس از تکمیل فرایند ثبت نام، سیم کارت ها در اسرع وقت به دست سرپرست خانوار می رسد.

مدیرکل ارتباطات سیار البرز با اشاره زمان اتمام ثبت نام سیم کارت همراه اول اضافه نمود: تا زمانی که زمان ثبت نام وام معیشتی تمدید گردد ارائه سیم کارت همراه اول نیز انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سیم کارت دیگر حضوری ارائه نمی گردد، آنلاین ثبت نام کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیم کارت دیگر حضوری ارائه نمی گردد، آنلاین ثبت نام کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید