بازدید سخنگوی دولت از درمانگاه ارامنه آودیسیان و تبریک سال نوی میلادی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سخنگوی دولت با حضور در درمانگاه ارامنه آودیسیان ضمن تبریک سال نوی میلادی به هموطنان مسیحی، در جریان مطالبات و مسائل کادر درمان این مجموعه پزشکی نهاده شد.

بازدید سخنگوی دولت از درمانگاه ارامنه آودیسیان و تبریک سال نوی میلادی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

امروز به مناسبت ولادت حضرت عیسی (ع) و در آستانه سال تازه میلادی، به درمانگاه ارامنه آودیسیان رفتم. با تبریک ولادت حضرت مسیح(ع) و شادباش سال تازه میلادی، از زحمات کادر بهداشت و درمان مستقر در بخش های مختلف این مرکز، به خصوص در دوران کرونا، تشکر نموده، از نزدیک مشکلاتشان را شنیدم و مطالبات شان را پیگیری خواهم کرد.

گزارش هایی از مسائل مختلف کادر بهداشت و درمان به دولت واصل می گردد، اما مشاهده از نزدیک و بدون واسطه، ملموس تر و عینی تر، گره های اجرایی را بازگو می نماید و حل آن ها را تسریع می بخشد. مهم تر از همه این ها، عرض خداقوت به ناجیان جان انسان ها و تقدیر از کوشش های شبانه روزی شان، حداقل کاری است که بر عهده خادمان مردم در دولت مردمی است.

ولادت حضرت عیسی(ع) و سال نو میلادی را خدمت همه هموطنان مسیحی تبریک عرض می کنم؛ امیدوارم در سال تازه با رخت بر بستن کرونا، هم کمی از خستگی کادر بهداشت و درمان کاسته گردد و هم دولت در برآوردن مطالبات به حق کادر بهداشت و درمان توفیق حاصل کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید سخنگوی دولت از درمانگاه ارامنه آودیسیان و تبریک سال نوی میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سخنگوی دولت از درمانگاه ارامنه آودیسیان و تبریک سال نوی میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید