استخراج 2؛ آیا گلشیفته فراهانی در دنباله اکشن نتفلیکس حاضر خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، همان طور که انتظار می رفت، نتفلیکس دنباله ای برای فیلم پرفروش خود در سال 2020، استخراج، خواهد ساخت. استخراج بر اساس رمان گرافیکی سیوداد اثر آنده پارکس، جو روسو، آنتونی روسو، فرناندو لئون گونزالس و اریک اسکیلمن، ساخته شده و یک اکشن هیجان انگیز و کاملا سرگرم کننده است (بدون در نظر گرفتن نبردهای بچگانه آن). بنابراین جای تعجب نیست که این فیلم بزرگ ترین آمار بازدید در تاریخ نتفلیکس را داشته است و تخمین زده می گردد که 90 میلیون خانواده، این فیلم را ظرف یک ماه پس از اکران آن دیده اند.

استخراج 2؛ آیا گلشیفته فراهانی در دنباله اکشن نتفلیکس حاضر خواهد بود؟

در فیلم استخراج به کارگردانی سم هارگریو و نویسندگی جو روسو، کریس همسورث در نقش یک قهرمان اکشن تازه که پر از پتانسیل فرنچایز شدن است، بازی می نماید. او نقش تایلر راک، مامور سابق نیروهای ویژه استرالیا را بازی می نماید که اکنون مزدور عملیات های سیاه است.

در فیلم اول، راک برای نجات پسر ربوده شده یک جنایتکار استخدام شد. او در نهایت، فراتر از ندای وظیفه رفت و جان خود را برای اطمینان از ایمنی این پسر به خطر انداخت. در واقع، او نه تنها جان خود را به خطر انداخت، بلکه واقعا به نظر می رسید که مرده است.

بدیهی است که راک مانند هر قهرمان اکشن خوب دیگری زنده ماند تا دوباره به مبارزه ادامه دهد. در حال حاضر، جزئیات کمی درباره استخراج 2 به طور رسمی فاش شده اما اولین فیلم هواداران زیادی پیدا نموده است که منتظر خواهند بود تا ببینند چه چیزی در آینده اتفاق می افتد. با این حال، اخباری از این دنباله، از تریلرها و بازیگران گرفته تا فیلمبرداری و موارد دیگر در دسترس است که بد نیست از آن ها مطلع شویم.

سازندگان استخراج 2 چه کسانی هستند؟

هارگریو به عنوان کارگردان استخراج 2 بازخواهد گشت. اولین فیلم استخراج، در واقع اولین تجربه کارگردانی سینمایی هارگریو بود. او قبلا عنوان نموده بود که ممکن است تمام فیلم های استخراج را کارگردانی نکند. هارگریو در ژانویه 2021 به کولایدر گفت:

شخصا دوست دارم تا آن جا که امکان دارد درگیر این پروژه باشم اما نمی خواهم حریص به نظر برسم. فیلمسازان فوق العاده بااستعداد دیگری نیز وجود دارند که دیدگاه های بسیار منحصربه فردی دارند و می توانند چیز تازه و تازه ای را به این فرنچایز اضافه نمایند که من به عنوان یک هوادار از تماشا آن هیجان زده خواهم شد. خوشبختانه فیلم دوم را هم با همان تیم می سازیم و این فرنچایز را پیش می بریم. من به عنوان یک هوادار سینما دوست دارم کارگردانان جوان دیگری هم در این آثار دخیل باشند و سطح اکشن آن را بالاتر ببرند.

جو روسو نیز به عنوان نویسنده استخراج 2 بازخواهد گشت. علاوه بر این، شرکت فراوریی آگبو به سرپرستی جو روسو و آنتونی روسو، فراوری این فیلم تازه را بر عهده خواهد داشت. طبق گزارشات، تیم آگبو در حال کار بر روی توسعه فرنچایز استخراج، فراتر از این دنباله است و هدفش ایجاد یک دنیای سینمایی شبیه به دنیای سینمایی مارول است.

تریلر استخراج 2

نتفلیکس در سپتامبر 2021 و در جریان رویداد تودوم، تریلر استخراج 2 را منتشر کرد. این ویدیو با نمایش آخرین لحظات راک در فیلم اول شروع می گردد و نشان می دهد که او چگونه تیر خورد و به رودخانه افتاد. صدای ماهاجان روی تصاویر، به او می گوید: تایلر، تو نه با افتادن در رودخانه، بلکه با غرق شدن در آن خواهی مرد. و پس از آن، برخلاف همه تصورات، می بینیم که راک، چشمانش را باز و شروع به شنا کردن می نماید.

احتمالا باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا بتوانیم یک تریلر مناسب تر ببینیم. پس فضای مجازی را آنالیز کنید تا به محض انتشار، از آن باخبر شوید.

استخراج 2 چه زمانی منتشر می گردد؟

نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار استخراج 2 را اعلام ننموده است. تنها چیزی که آن ها گفته اند این است که فیلم به زودی اکران می گردد. آیا این اتفاق در سال 2022 رخ می دهد؟ بر اساس شرایط فیلمبرداری فعلی، این احتمال وجود دارد، هرچند که فعلا باید منتظر ماند و دید.

بازیگران استخراج 2 چه کسانی هستند؟

تنها بازیگری که در حال حاضر، حضورش در فیلم استخراج 2 تایید شده، کریس همسورث است. به نظر می رسد آن ها نمی توانستند بدون او ادامه کار را انجام دهند.

بازیگران فیلم اول، همسورث، رودراکش جیسوال، رندیپ هودا، گلشیفته فراهانی، پانکاج تریپاتی و دیوید هاربر بودند. در حال حاضر تعیین نیست که کدام یک از این بازیگران (به جز همسورث) برای دنباله بازخواهد گشت اما قطعا به زودی اطلاعات تازهی در این زمینه منتشر می گردد.

شخصیت های اصلی استخراج 2 چه کسانی هستند (و کدام یک از بازیگران فیلم اول در استخراج 2 ظاهر خواهند شد)؟

بدیهی است که شخصیت اصلی فرانچایز استخراج، تایلر راک، مزدور سابق نیروهای ویژه با بازی کریس همسورث است. بازگشت او اجتناب ناپذیر بود، زیرا او شخصیت اصلی است. راک در استخراج، یک خط داستانی جالب و رضایت بخش داشت. بنابراین اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که سرنوشت او چه خواهد شد.

رودراکش جیسوال در اولین فیلم در نقش اوی ماهاجان جونیور ظاهر شد. او پسر یک جنایتکار هندی است که وی نیز اوی ماهاجان (با بازی پانکاج تریپاتی) نام دارد. در واقع استخراج داستان ربوده شدن و نجات او بود. بعید به نظر می رسد که او در استخراج 2 حضور داشته باشد اما در حال حاضر هر چیزی ممکن است.

رندیپ هودا نقش ساجو راو، رئیس امنیت اوی ماهاجان پدر را بازی کرد که او نیز مانند راک، سابقه فعالیت در نیروهای ویژه را داشت. او در فیلم اول استخراج مرد اما اگر راک می تواند از اصابت گلوله و غرق شدن جان سالم به در ببرد، پس شاید او هم بتواند…نه؟

گلشیفته فراهانی در نقش نیک خان، دستیار و همکار راک ظاهر شد. آخرین باری که نیک را دیدیم، او می خواست انتقام مرگ راک را بگیرد. بنابراین جالب است که ببینیم وی چگونه به بازگشت همکارش، واکنش نشان می دهد. به علاوه، منطقی است که او با راک در ماموریت تازهش همراه باشد.

دیوید هاربر نقش گاسپار، هم تیمی سابق راک را بازی کرد که تصمیم گرفت در داکا زندگی کند. البته او به راک حمله کرد و مورد اصابت گلوله اوی نهاده شد. پس اگر هم در استخراج 2 ظاهر گردد، احتمالا حضور او به صورت یک فلش بک خواهد بود.

استخراج 2 چه زمانی فیلمبرداری می گردد؟

کریس همسورث در اینستاگرام خود تایید کرد که فیلمبرداری استخراج 2 از اواخر نوامبر شروع می گردد. بر اساس آن چه او در پست خود گفت، احتمالا فراوری فیلم در تاریخ 22 نوامبر 2021 یا حوالی آن شروع خواهد شد. فیلمبرداری در ابتدا قرار بود در سپتامبر 2021 در استرالیا شروع گردد اما پس از مدتی به پراگ جمهوری چک منتقل شد. بر اساس گزارشات، این جابه جایی به علت شرایط فعلی پاندمی کرونا در استرالیا و نگرانی از تعطیلی احتمالی است.

سم هارگریو نیز قبلا به کولایدر اطلاع داده بود که برنامه آن ها، شروع فیلمبرداری در پاییز 2021 است.

هنوز مسائل و مسائل مربوط به کووید پابرجاست. شرایط در حال حاضر کمی ناپایدار است اما ما احتمالا در پاییز فیلم برداری خود را شروع کنیم. جو روسو هنوز در حال نهایی کردن کارهای فیلمنامه است. همه ما برای خواندن آن هیجان زده ایم. من برداشت های مختلفی را خوانده ام اما برای خواندن نسخه او هیجان زده هستم. همه ما مشتاقانه منتظر بازگشت به کار هستیم و امیدواریم یک ماجراجویی پر از اکشن دیگر را در دنیا استخراج به ارمغان بیاوریم.

با فرض این که همه چیز طبق برنامه پیش برود و پروژه استخراج 2 به موقع به انتها برسد، این فیلم می تواند در تابستان 2022 منتشر گردد. با این حال، پیگیر فضای مجازی باشید، زیرا به محض این که اطلاعاتی از جزئیات فیلمبرداری به دست آید، خیلی زود منتشر می گردد.

داستان استخراج 2 در چه زمانی اتفاق می افتد؟

استخراج 2 احتمالا درست پس از وقایع فیلم اول شروع خواهد شد. البته طرح داستان شامل خطوطی از گذشته راک نیز است.

جو روسو در ماه مه 2020 به ددلاین گفت: ما در حال آنالیز این هستیم که داستان، رو به جلو پیش برود یا عقب. ما یک انتها آزاد بزرگ به جا گذاشتیم که برای مخاطبان، سوال برانگیز بود. تقریبا در همان زمان، هارگریو نیز به کولایدر گفت که علاقه مند به ساخت یک پیش عایدی است و باز هم بیان نمود که تعیین نیست که داستان فیلم به جلو می رود یا عقب.

با توجه به آن چه در تیزر می بینیم، به نظر می رسد که داستان استخراج 2 عمدتا در زمان حال اتفاق می افتد. با این اوصاف، احتمالا شاهد فلش بک هایی به گذشته راک باشیم. این فیلم قرار بود در استرالیا فیلمبرداری گردد. بنابراین شاید ما سکانس هایی از زمانی که او در ارتش استرالیا بود ببینیم.

طرح داستان استخراج 2 چیست؟

اگر صادقانه بخواهیم بگوییم هنوز هیچ چیز معلوم نیست. نتفلیکس در واقع هیچ اطلاعاتی از داستان استخراج 2 منتشر ننموده است. بنابراین تا زمانی که فیلم اکران نگردد، هر حدسی می توان زد. به هر حال چند اتفاق محتمل تر است. فیلم تازه علاوه بر شرح این که راک چگونه از رویارویی با مرگ جان سالم به در برد، باید او را به مرحله بعدی ماجراجویی خود ببرد. این امکان وجود دارد که در این ماجراجویی، نگاهی به گذشته او داشته باشیم و وی شاید حتی برای یک زندگی آرام تر به استرالیا برگردد اما می دانیم که این آرامش هرگز دوام نخواهد آورد.

با توجه به میزان علاقه هواداران به شخصیت گاسپار، داستان تازه می تواند به زمانی که راک و گاسپار هم تیمی بودند، بپردازد. شاید این دشمن قدیمی، در حال حاضر بخواهد با راک مبارزه کند. البته قبلا هزاران بار در فیلم های مختلف، به این مضمون پرداخته شده است اما هنوز پتانسیل دارد.

با در نظر گرفتن همه چیز، احتمالا برترین کار این است که منتظر انتشار استخراج 2 بمانیم. انتظارات از دنباله این فیلم بسیار بالاست و اگر فقط به میزان نیمی از فیلم اول سرگرم نماینده باشد، ممکن است به صدر فهرست پربیننده ترین فیلم های نتفلیکس صعود کند.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ

به "استخراج 2؛ آیا گلشیفته فراهانی در دنباله اکشن نتفلیکس حاضر خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخراج 2؛ آیا گلشیفته فراهانی در دنباله اکشن نتفلیکس حاضر خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید