سینما

واکنش سخنگوی سازمان فضایی ایران به منفجرشدن استارشیپ ایلان ماسک

به گزارش خبرنگاران، دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت: این فیلم را ببینید، لحظه منفجر شدن استارشیپ است و بعد از آن صدای کف و سوت تماشاگران در فضا می پیچد.

1 اردیبهشت 1402

بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت

سیدمحمدحسین پناهی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دارفانی را وداع گفت.

6 بهمن 1401

رکورد بزرگترین ترن هوایی در جشن تولد والت دیزنی شکسته می گردد

دیزنی لند در فکر تبدیل ترن های هوایی فیلم های تخیلی خود به واقعیت است. جزئیات فاش شده در نمایشگاه IAAPA سال جاری نشان می دهند که بزرگترین ترن هوایی تازه دیزنی لند نه تنها از نظر بزرگی یک رکورد تازه برای والت دیزنی به ثبت خواهد رساند، بلکه مرزهای تجهیزات...

16 دی 1401

فهرست همه شهرهای ترکیه

کشور ترکیه به مرکزیت آنکارا یکی از کشورهای بین قاره ای (میان اروپا و آسیا) ست که از شرق با ایران همسایه است. این نزدیکی سبب شد تا بسیاری از هموطنان تمایل داشته باشند تا برای سرگرمی، آموزش و زندگی این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند. به همین منظور...

11 دی 1401

فیلم مثلث غم Triangle of Sadness ، هم استعاره و هم نقد آشکار دنیای کنونی

فیلم مثلت غم یا Triangle of Sadness را می توانیم دردسته کمدی تاریک تقسیم بندی کنیم.

13 آذر 1401

راهکارهای فیزیکی برای درمان مشکل همسترینگ پا

حرکات کششی مناسب برای درمان همسترینگ پا آموزش داده شده است.

11 آبان 1401

مراکز خرید تبریز

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران قصد داریم به شهر تبریز برویم و مراکز خرید تبریز را به شما معرفی کنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

18 شهریور 1401

گرانترین سوئیت هتل های جهان ، بخش اول

از پنت هاوس های پر زرق و برق تا آپارتمان های بزرگ و سوئیت های زیر دریایی، در سرتاسر جهان، سوئیت های هتلی وجود دارد که بسیار گران هستند اما امکانات و سرویس های رفاهی قابل توجهی دارند. در ادامه همراه با ما باشید.

22 مرداد 1401

انتقاد روزنامه جوان از جوکر: چرا این برنامه را ممیزی نمی کنید؟

روزنامه جوان نوشت: مسابقه جوکر که از یکی از پلتفرم های شبکه نمایش خانگی پخش می شود، در قسمت فینال فینالیست ها، با پخش یک آیتم باعث رنجش مردم و انتقاد فعالان حقوق معلولان شد.

1 مرداد 1401

صحبت های ترانه علیدوستی در حاشیه فرش قرمز کن

ترانه علیدوستی که برای دومین بار با برادران لیلا در بخش اصلی جشنواره کن حضور دارد روی فرش قرمز این فیلم درباره مضمون برادران لیلا و ارتباطش با جامعه امروز صحبت کرد.

15 تیر 1401

10 تصمیم سال نو برای زوج ها

آغاز سال تازه زمان تصمیم گیری های تازه برای زوج هاست. هر زمانی از سال می توان تصمیمات تازه گرفت، اما با آغاز نخستین فصل سال نو انگیزه این کار بیش از هر زمان دیگریست.

6 تیر 1401

رونمایی از تبلت مقاوم Ulefone با باتری فوق العاده قوی

Ulefone به زودی یک تبلت مقاوم دیگر به مجموعه بزرگ محصولات خود اضافه خواهد نمود. Tab R8 5G یک تبلت 5G قابل تنظیم و کاملا مقاوم برای استفاده در شرایط سخت خواهد بود.

22 خرداد 1401

فیلم، گل اول استقلال در دربی؛ تقلب از روی دست پرسپولیس

گل تساوی استقلال در ملاقات مقابل پرسپولیس به وسیله رودی ژستد به ثمر رسید.

21 خرداد 1401

روزگار تلخ فلفل های برگشت خورده

ماجرای میوه و صیفی برگشتی از برخی از کشورها تا جایی رفت که طرح توطئه آن چیده شد! در آذرماه خبر برگشت خوردن فلفل های صادراتی به سبب استفاده از سم های مضر و غیرقانونی سرخط خبرها شد؛ اما موضوع از آنجا حاشیه ساز شد که فیلم توزیع همان فلفل ها در بین بی خانمان...

13 خرداد 1401

اصفهان می تواند قطب نویسی طنز کشور شود

مدیر تخصصی هنر های نمایشی شهرداری اصفهان گفت: هدف از برگزاری جشنواره خندستان تبدیل اصفهان به قطب و مرجع تئاتر کمدی در کشور است.

4 خرداد 1401

چرا به پاپ کورن در رژیم غذایی خود احتیاج داریم؟

آیا تا به حال از خودتان پرسیدید پاپ کورن برای ما مفید است یا نه؟، در ادامه مطالبی می خوانید که مفید و مغذی بودن پاپ کورن را ثابت می نماید.

21 اردیبهشت 1401

این تفریحات دبی را از دست ندهید

سفر به دبی فقط خرید و زندگی شبانه نیست؛ اینجا سرزمین عجایب خاورمیانه، شهر آسمان خراش ها و سواحل است. منطقه ای کاملا مدرن که انواع سرگرمیات آبی، ورزشی، هیجان انگیز و لوکس را از فلای بورد تا ماشین سواری روی آب ارائه می دهد و می توانید یک خوشگذرانی لوکس را...

21 فروردین 1401

کمربند مشکی تکواندو به این میمون رسید

خبرنگاران : میمون تکواندوکار را در این فیلم ببینید.

14 اسفند 1400

ال جی طراحی های مفهومی OLED به صورت سواری مجازی و جایگاه رسانه ای را رونمایی کرد

ال جی در ماه آینده دو محصول مفهومی OLED منعطف را به نمایشگاه CES 2022 خواهد آورد، اما این شرکت تصمیم گرفت منتظر نمایش این نمایشگاه نماند.

19 بهمن 1400

ناصر امانی: درباره خروج سمن ها از هرندی سخنی نگفتم

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت که هیچ گاه سخنی از ترک و بیرون رفتن این سازمان ها از محله هرندی به میان نیامده است.

6 بهمن 1400
تعداد: (58)