گرانترین سوئیت هتل های جهان ، بخش اول

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، از پنت هاوس های پر زرق و برق تا آپارتمان های بزرگ و سوئیت های زیر دریایی، در سرتاسر جهان، سوئیت های هتلی وجود دارد که بسیار گران هستند اما امکانات و سرویس های رفاهی قابل توجهی دارند. در ادامه همراه با ما باشید.

گرانترین سوئیت هتل های جهان ، بخش اول

20- منور هاوس وینگ

Manor House Wing, Rosewood, London, England, UK, £20,000

هتل رزوود در شهر لندن انگلیس، یکی از مجلل ترین هتل های این شهر محسوب می شود. در درون این هتل، سوئیت منور هاوس وینگ واقع شده است که با فضای 585 متری، بسیار بزرگ و اختصاصی است. این سوئیت دارای ورودی و آسانسور جداگانه است و آشپزخانه و سرویس خدماتی مخصوص دارد. این سوئیت دارای هفت اتاق خواب، سالن استراحت، اتاق مطالعه و چندین سرویس بهداشتی است. هزینه اقامت در این سوئیت برای هر شب، 27 هزار دلار است.

19- سوئیت پنت هاوس

The Penthouse Suite, The Setai, Miami Beach, Florida, USA £23,700

سوئیت پنت هاوس حدود 930 متر مربع فضا دارد و از آسیای جنوب شرقی برای دکوراسیون آن الهام گرفته شده است. این سوئیت در طبقه چهلم هتل قرار گرفته و دارای چهار اتاق خواب، اتاق غذاخوری و چهار سرویس بهداشتی است. تراس به سوی دریا به همراه استخر نیز این سوئیت را بسیار خارق العاده تر کرده است. این سوئیت در هتل سیتای در ساحل میامی در فلوریدای آمریکا واقع شده است و هزینه اقامت در آن برای یک شب 32 هزار دلار است.

18- رویال پنت هاوس

Royal Penthouse, Mandarin Oriental, Geneva, Switzerland, £24,300

رویال پنت هاوس در هتل ماندرین اورینتال در ژنو سوئیس واقع شده است و یکی از اختصاصی ترین سوئیت ها در ژنو محسوب می شود. این سوئیت دارای حریم خصوصی، تجمل و نمای زیبا به شهر است. هزینه اقامت برای یک شب 32 هزار و 900 دلار است. این سوئیت دارای سه اتاق خواب بزرگ، سه سرویس بهداشتی و یک فضای مخصوص سرگرمی است.

17- سوئیت پنت هاوس کن

Penthouse Suite, Grand Hyatt Cannes Hotel Martinez, Cannes, France, £25,000

سوئیت پنت هاوس کن در هتل مارتینز در شهر کن فرانسه قرار گرفته است. این هتل دارای تاریخی رنگارنگ و دراز است و ظرافت و تجکل زیادی دارد. این هتل، انتخاب محبوبی میان ستارگان فیلمی است که به جشنواره فیلم کن می آیند. این سوئیت با مساحت 1125 متر، یکی از بزرگترین سوئیت ها در اروپا محسوب می شود. هزینه اقامت در این سوئیت برای هر شب، 33 هزار دلار است.

16- سوئیت پرزیدنتال

Presidential Suite, St. Regis, New York City, New York, USA, £25,900

هتل سینت رجیس در سال 1904 میلادی در شهر نیویورک ساخته شده است. سوئیت پرزیدنتال (ریاست جمهوری) در این هتل، دارای پنجره های بزرگی است که به خیابان فیفث و پارک مرکزی شهر باز می شوند. این هتل حدود 270 متر مربع مساحت دارد و دارای دو اتاق مجلل است. هزینه این سوئیت برای هر شب 35 هزار دلار است.

15- سوئیت پنج هزار

Suite 5000, Mandarin Oriental, New York City, New York, USA, £25,900

سوئیت پنج هزار در طبقه پنجاهم هتل ماندرین اورینتال در شهر نیویورک واقع شده و دارای دو اتاق خواب بزرگ است. این سوئیت حدود 307 متر مربع مساحت دارد و دارای دکوراسیون بسیار ظریف و جالب توجهی است. در این سوئیت، توجه زیادی به جزئیات ریز و درشت شده است و از همین رو، قیمت آن بسیار بالا است که برای هر شب اقامت، 35 هزار دلار است.

14- سوئیت سلطان

Sultan Suite, Ciragan Palace Kempinski, Istanbul, Turkey, £28,100

سوئیت سلطان در طبقه دوم یک کاخ قرن نوزدهمی عثمانی در شهر استانبول واقع شده است. هزینه هر شب اقامت در این سوئیت در کشور ترکیه 38 هزار دلار است. پنجره های بزرگ این سوئیت، باعث شده تا مهمانان شاهد مناظری بسیار زیبا از استانبول باشند. این هتل دارای اتاق ناهارخوری، دو اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی است. این سوئیت حدود 458 متر مربع مساحت دارد و سرویس های رفاهی همچون حمل و نقل به و از فرودگاه از طریق لیموزین یا هلیکوپتر در دسترس هستند.

13- سوئیت پاریسیان

The Parisian Apartment, Mandarin Oriental Paris, £28,100

سوئیت پاریسیان در طبقه ششم هتل ماندرین اورینتال در شهر پاریس واقع شده است. این سوئیت شامل چهار اتاق خواب و دو اتاق استراحت است. این سوئیت از طریق طراحان فرانسوی طراحی شده و دارای ظرافت خاصی است و احساس آرامش خوبی را به مهمانان منتقل می کند. این سوئیت حدود 230 متر مربعی دارای تراسی سرسبز و برجسته است. هزینه هر شب اقامت در سوئیت پاریسیان هتل ماندرین اورینتال شهر پاریس 38 هزار دلار است.

12- سوئیت رویال

Royal Suite, Plaza Hotel, New York City, New York, USA, £29,600

سوئیت رویال در هتل پلازای شهر نیویورک واقع شده است و تنها هتل مجلل در شهر نیویورک محسوب می شود که به عنوان یک بنای تاریخی ملی در نظر گرفته شده است. این هتل، میزبان چهره های مشهوری از سال 1907 میلادی بوده است. برجسته ترین بخش این هتل را می توان سوئیت رویال آن دانست که دارای لوسترهای طلایی و گچ کاری های ظریفی است. این سوئیت دارای شش اتاق خواب است و دسترسی از آن از طریق آسانسور اختصاصی صورت می گیرد. این سوئیت همچنین دارای کتابخانه، اتاق استراحت و اتاق غذاخوری است. این سوئیت حدود 418 متر مربع مساحت دارد و هزینه اقامت در آن برای یک شب 40 هزار دلار است.

11- سوئیت هارودس

Harrods Suite, Cala di Volpe, Sardinia, Italy, £30,400

سوئیت هاردوس در هتل کالا دی ولپ، در ساردینیای ایتالیا قرار گرفته است و یک فضای آرامش بخش و ظریف با نمای بیرونی و داخلی بسیار تماشایی و نفس گیر است. این سوئیت سه اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی در درون خود جای داده است. سرویس خدماتی بیست و چهار ساعته نیز در اختیار مهمانان واقع شده است. هزینه اقامت در این سوئیت برای یک شب 41 هزار و 100 دلار است. این سوئیت دارای یک تراس اختصاصی بزرگ با استخری عالی است.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com

به "گرانترین سوئیت هتل های جهان ، بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین سوئیت هتل های جهان ، بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید