روانشناسی

فواید دویدن برای سلامتی

از فواید دویدن چه می دانید؟ بر اساس داده های گردآوری شده، 17.6 میلیون نفر در مسابقات دو در سال 2019 ثبت نام کردند. اگرچه این تعداد قابل توجه است اما نسبت به سال 2018، 2.7 درصد کاهش یافته است و نسبت به سال 2013 که 19 میلیون دونده از خط خاتمه در مسابقات دو عبور کردند،...

1 مهر 1402

برای ایمنی کودک در خانه چکار باید کنیم؟

شما تمام کوشش خود را می کنید تا فرزندتان سالم بزرگ گردد و هیچ مانعی در رشد او به وجود نیاید ؛ اما گاهی اوقات ، رعایت بعضی از نکات در زندگی خانگی شما نادیده گرفته شده و ممکن است امنیت فرزندتان را تهدید کند. با این حال ، با اقدامات ایمنی ، می توانید حوادث...

31 فروردین 1402

کاهش ریسک ابتلا به آسم با خواب منظم و باکیفیت

پژوهشگران معین کردند که الگوی خواب سالم با خواب 7 تا 9 ساعته، عدم درگیری با بی خوابی، عدم خروپف، عدم احساس خواب آلودگی در طول روز و البته تا حدی سحرخیزبودن تعریف می گردد.

16 فروردین 1402

با مقوای کارتنی تابلوی شیک بسازید

با یک تابلوی دست ساز می توانید رنگ و بوی تازه ای را به خانه خود بیاورید.

12 اسفند 1401

کمال گرا ها در معرض خطر خودکشی

کمال گرایی یک ویژگی شخصیتی خاص است که شامل خود انتقادی شدید، کوشش مداوم برای برآورده کردن استاندارد های دیگران (معمولاً والدین یا مربیان) و عدم اطمینان از کارآمدی اعمال خود است.

14 بهمن 1401

گیاهی جادویی که به درمان دیابت نوع 2 یاری می نماید

گیاهان خواص بی شماری دارند و بعضی از آنها سال های زیادی است مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب با گیاهی آشنا می شوید که علاوه بر خواص زیادی که دارد به درمان دیابت نوع 2 یاری می نماید.

9 بهمن 1401

مقاصد توریستی کلمبیا ، سفری مجذوب کننده این منطقه ها داشته باشید

اگر در پی مکانی برای گذراندن تعطیلات خود به دور از استرس شهرهای بزرگ و در آرامش هستید سفر به کلمبیا می تواند گزینه جالب و خاصی برای تور مسافرتی آیند ه شما باشد. کولمبیا بین اکوادور و ونزوئلا واقع شده و در تمام طول سال آب و هوایی معتدل و مطلوب را به گردشگران...

14 دی 1401

مهمترین علل آلزایمر چیست؟

متخصص مغز و اعصاب و عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه الله از آلودگی هوا، به عنوان عامل مؤثر در ابتلاء به آلزایمر نام برد.

19 آذر 1401

پیوند موفقیت آمیز سلول های بنیادی از دهنده نیمه سازگار در شیراز

دو پیوند موفقیت آمیز سلول های بنیادی از دهنده نیمه سازگار برای اولین بار در شیراز و در بخش پیوند آلوژن مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر انجام شد.

25 مهر 1401

سرانجام فصل گرما در مازندران و آغاز فصل سرما زمان خاموشی چراغ مسافرت یا به تعبیری گردشگری است

ایرنا/ براساس گزارشات منتشر گشته، خاتمه فصل گرما در مازندران و آغاز فصل سرما زمان خاموشی چراغ مسافرت یا به تعبیری گردشگری است.

10 مهر 1401

علائم سویه XE در بچه ها

علائم این سویه در بچه ها به طور کلی خفیف است و شامل علائم دستگاه تنفسی فوقانی مانند تب، آبریزش بینی، گلو درد، بدن درد و سرفه خشک است.

3 شهریور 1401

چرا عسل برترین آنتی بیوتیک طبیعی است؟

عسل علاوه بر باکتری های اسید لاکتیک (LAB)، غذایی مملو از پروبیوتیک ها و آنتی اکسیدان ها است که برای بدن بسیار مفید هستند، زیرا می توانند به تنظیم ترانزیت روده و دفع سموم یاری نمایند.

31 مرداد 1401

گرانترین سوئیت هتل های جهان ، بخش اول

از پنت هاوس های پر زرق و برق تا آپارتمان های بزرگ و سوئیت های زیر دریایی، در سرتاسر جهان، سوئیت های هتلی وجود دارد که بسیار گران هستند اما امکانات و سرویس های رفاهی قابل توجهی دارند. در ادامه همراه با ما باشید.

22 مرداد 1401

با وسایل دور ریختنی دکوری های شیک بسازید

روش های جذابی برای بازیافت وسایل دور ریختنی، قدیمی و نو و البته تبدیل آن ها به اثاثیه منزل پیدا می نمایند که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

17 مرداد 1401

سفر با دوچرخه ، راهنمای کامل ، نکات سفر و لوازم لازم

تا امروز به این فکر کرده اید که با دوچرخه می توانید تمام دنیا را بگردید؟ برای این کار لازم نیست قهرمان ورزشی باشید، کافیه با پدال زدن در محله خود شروع کنید و بعد از مدتی تمرین، رویای خود را عملی کنید. شاید فکر کردن به سفر با دوچرخه برای شما دلهره آور باشد...

14 مرداد 1401

اگر گوشی در آب افتاد چه کنیم؟

خبرنگاران :در این مطلب چند راه چاره گام به گام ارائه شده تا بتوانید در صورت رها شدن گوشی تان در آب، از آسیب های احتمالی و سوختن آن جلوگیری کنید.

12 مرداد 1401

ترفندهای رفع بی حالی و کسلی را بدانید

چه بخوریم، چه زمانی بخوابیم یا حتی چه موقع حمام کنیم تا خستگی و کسالت همیشگی بدن رفع شود؟

12 تیر 1401

تقویت ابروها و پر پشت کردن آنها

شرکت های لوازم آرایشی، مداد، ژل و سایر محصولاتی را به بازار عرضه می نمایند که می توانند به پرپشت تر نشان دادن ابروهای شما یاری نمایند. اما آیا راهی برای تقویت ابروها بدون اتکا به لوازم آرایش وجود دارد؟ چه ریزش مو داشته باشید و چه فقط ابروهای نازک دارید،...

10 خرداد 1401

آنالیز تحلیل تبادلی در روانشناسی

انجمن علمی دانشجویی روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد نشست دیگری از سلسله نشست های معرفی رویکردهای درمانی در روان شناسی را برگزار می نماید.

23 اردیبهشت 1401

بیمارستان ها و مراکز درمانی شانگهای

درمان در شانگهایکشور چین و به ویژه شانگهای، پر جمعیت ترین شهر جهان با پیشینه سه هزار ساله و دیدنی های فراوان، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می آیند. متاسفانه بیماری یا حوادث ناخوشایند ممکن است در هر شرایطی اتفاق بیفتند بنابر این بهتر است...

8 اردیبهشت 1401
تعداد: (54)