مقاصد توریستی کلمبیا ، سفری مجذوب کننده این منطقه ها داشته باشید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، اگر در پی مکانی برای گذراندن تعطیلات خود به دور از استرس شهرهای بزرگ و در آرامش هستید سفر به کلمبیا می تواند گزینه جالب و خاصی برای تور مسافرتی آیند ه شما باشد. کولمبیا بین اکوادور و ونزوئلا واقع شده و در تمام طول سال آب و هوایی معتدل و مطلوب را به گردشگران عرضه می نماید . طبیعت و اقلیم کلمبیا یکی از امتیازات ویژه آن محسوب می گردد. از سواحل شنی کارائیب تا سواحل زیبای اقیانوس آرام و کوهای آند تا جنگل های بارانی آمازون تمامی این منطقه ها زیبا سالانه اندازه بالایی از جهانگردان تور طبیعت گردی را به سوی کلمبیا میکشانند.فرهنگ کلمبیا تلفیقی است از بومیان این کشور و اسپانیایی هایی که قرن ها پیش به خاک آن وارد شدند.گفتنی است که بگوییم تا چند دهه قبل سفر به کلمبیا جزو پرخطرترین منطقه ها گردشگری محسوب میشده است، اما امروزه یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بین گردشگر ها و جهانگردان بین المللی شناخته می گردد.در این مقاله قصد داریم سفری کنیم به زیباترین نواحی کلمبیا با خبرنگاران همراه باشید .

مقاصد توریستی کلمبیا ، سفری مجذوب کننده این منطقه ها داشته باشید

Cartagena

کارتاگنا شهری در کلمبیا که بیشترین مقدار بازدیدکننده ها در سال را به خود اختصاص داده است. شهری متشکل از دو بخش قدیمی و تازه. قسمت مدرن شهر شامل هتل های مجلل و رستوان های لوکس است. اما منطقه ای که جهانگرد های این شهر را به سوی خود می کشاند بخش قدیمی شهر می باشد که با خانه های قدیمی رنگارنگ خود چشم هر گردشگری را به سمت خود جذب میکند. قدم زدن در کوچه های سنگفرش این قسمت از شهر و بازدید از کلیسای قدیمی شهر را به شما توصیه می کنیم . این شهر در جوار سواحل شمالی کلمبیا واقع شده و منظره های خاص و دیدنی را در اختیار گردشگران تور یک روزه کلمبیا قرار می دهد. با سفر به این شهر امکان لذت بردن از ساحل زیبای شنی و تماشای دریای آبی کارائیب را در اختیار خواهید داشت.

Tayrona National Park

این پارک به خاطر منظره ها زیبا و درصد بالای گردشگران خارجی به عنوان نگین تاج کلمبیا شناخته می گردد. در این پارک طبیعی پوشش گیاهی بارانی به همراه سواحل شنی بسیار زیبا، جلوه ای فوق العاده دارد. امکانات تفریحی بسیاری که در این پارک برای گردشگران تعبیه شده است که شما را قادر می سازد بتوانید برترین اوقات را در این منطقه بگذرانید . جالب است بدانید این پارک زمانی منزلگاه یکی از قبایل تمدن باستانی بوده است و دارای چند سازه باستانی تاریخی است. معروف ترین این سازه ها به شهر گمشده معروف است. اگرچه سفر به شهر گمشده چندان ساده نیست و ضروری است که با مراجعت به آژانس های مسافرتی با یکی از تورهای طبیعت گردی منطقه همراه شوید. سفر به این منطقه چند روزی به طول می انجامد در طول مسیر می توانید از چند سایت تاریخی دیگر نیز بازدید کنید و لذتی خاص را از تور مسافرتی خود تجربه کنید.

Bogota

بوگوتا به عنوان مرکز کلمبیا جذابیتی خاص بین گردشگران این کشور دارد. این شهر به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای آمریکای جنوبی و کلمبیا به شناخته می گردد. بوگوتا بیش از هشت میلیون نفر را در خود جای داده و به عنوان شهری پر جمعیت در منطقه شناخته می گردد. جذابیت های خاص این شهر موجب شده که به آن لقب آتن آمریکای جنوبی بدهند. بوگوتا مملوء است از رستوران ها و کافه های فوق العاده و هتل های لوکس و تراز اولی که مقصد گردشگران تور مسافرتی بوگوتا است. می توانید در گوشه و کنار شهر قدم بزنید و سفری فوق العاده را در آن تجربه نمائید

منبع: همگردی

به "مقاصد توریستی کلمبیا ، سفری مجذوب کننده این منطقه ها داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد توریستی کلمبیا ، سفری مجذوب کننده این منطقه ها داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید