شگفتی تیم والیبال دانشجویان ایران، شاگردان آرمات به فینال رسیدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور از چین تایپه، تیم والیبال ایران امروز دوشنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات دانشجویان دنیا به مصاف اوکراین رفت و پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست بدهد و مقتدرانه به فینال برسد.

شگفتی تیم والیبال دانشجویان ایران، شاگردان آرمات به فینال رسیدند

تیم ایران در ست اول پیروز شد با نتیجه 25 بر 21 اوکراین را شکست بدهد. روند خوب شاگردان مسعود آرمات در ست دوم هم ادامه داشت و تیم ایران 25 بر 12 پیروز شد. در ست سوم هم ایران با نتیجه 25 بر 22 اوکراین را شکست داد تا با پشت سر گذاشتن این حریف به دیدار نهایی برسد و مدال خود را قطعی کند.

ایران در مرحله گروهی پیروز شده بود با 5 پیروزی متوالی برابر قبرس، امارات، آرژانتین، سوئیس و کانادا به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله بعد برسد. شاگردان مسعود آرمات در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر صفر تیم جمهوری چک را شکست داده و برای اولین بار در تاریخ یونیورسیاد به مرحله نیمه نهایی رسیده بود. اوکراین هم روز گذشته پیروز شد تیم برزیل را حذف کند و به نیمه نهایی برسد.

تیم ایران در فینال به مصاف برنده دیدار تیم های ژاپن و روسیه خواهد رفت.

دیدار فینال والیبال دانشجویان ایران فردا ساعت 20 (به وقت محلی) در سالن دانشگاه ملی ورزش تایوان برگزار می گردد. دیدار رده بندی هم ساعت 17 در این سالن صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شگفتی تیم والیبال دانشجویان ایران، شاگردان آرمات به فینال رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی تیم والیبال دانشجویان ایران، شاگردان آرمات به فینال رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید