غیبت قابل پیش بینی بازیکن سرشناس در تیم ملی فوتسال

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، لیست 20 نفره تیم ملی فوتسال برای حضور در مسبقات فوتسال قهرمانی آسیا در شرایطی اعلام شد که نام فرهاد توکلی بازیکن سرشناس فوتسال ایران در آن دیده نمی گردد.

غیبت قابل پیش بینی بازیکن سرشناس در تیم ملی فوتسال

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 20 بازیکن برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی 2020 آسیا بیان کرد که از این جمع 14 بازیکن در جمع مسافران ترکمنستان قرار می گیرند اما غیبت فرهاد توکلی بازیکن مطرح فوتسال کشورمان در این تیم، عجیب و در عین حال قابل پیش بینی بود.

توکلی که پس از بازی های 2018 قهرمانی آسیا در پستی در صفحه شخصی اش با ابراز ناراحتی از جو تیم ملی بیان کرد از بازی های ملی خداحافظی کرد پس از یک سال و نیم دوری در تورنمنت کاسیپن در ترکیب تیم ملی به میدان رفت. توکلی پس از آن در تورنمنت مشهد هم در ترکیب تیم ملی نهاده شد اما حاشیه های ایجاد شده بین او با یکی از بازیکنان تیم ملی و همچنین سرمربی تیم ملی باعث شد تا زمزمه هایی در خصوص خط خوردن نام او از لیست بعدی تیم ملی شنیده گردد.

در نهایت با اعلام اسامی تیم ملی فوتسال معین شد که ناظم الشریعه با وجود اعتقاد فنی و نیازی که به این بازیکن کلیدی داشت به دلیل مسائل ایجاد شده در تورنمنت مشهد روی نام او قلم قرمز کشیده و حداقل برای مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی هم هست او را با تیم ملی نخواهد برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "غیبت قابل پیش بینی بازیکن سرشناس در تیم ملی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت قابل پیش بینی بازیکن سرشناس در تیم ملی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید