فارس من، شرکت پست به بازار باربری بین شهری وارد می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، کاربران سامانه فارس من از هزینه سنگین باربری اجناس بین شهری به وسیله باربری های بین شهری گلایه نموده اند و پرسیده اند: چرا پست ارسال این بسته ها را قبول نمی کند؟ در پیگیری، مدیرعامل پست گفت: احتمالا از سال آینده می توانیم بارنامه ها صادر کنیم و وارد این بازار شویم.

فارس من، شرکت پست به بازار باربری بین شهری وارد می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ کاتالوگ و بروشور، بعضی از کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه نسبت به هزینه سنگین باربری اجناس بین شهری، برای مردم گلایه نموده اند.

آنها می گویند: بیش از یک دهه است که مردم نیز برای انتقال اجناس خریداری شده از فروشگاه ها یا بارها بین شهرهای مختلف، از باربری های شهر برای انتقال بار و اجناس و .. استفاده می نمایند چون اداره پست، هر بسته ای را قبول نمی نماید و گاهی اوقات هم برای سریع تر رسیدن بسته، یا بزرگ بودن بسته از باربری ها استفاده می گردد. چرا اداره پست هر بسته ای را دریافت نمی نماید؟ در حالی که باید همه بسته های مردم را دریافت کند.

خبرنگار این موضوع را از مسئول مربوط پیگیری نموده است و مطالب کاربران را با محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ملی پست بیان کرد.

خبرنگار پرسید: طبق قانون مسئولیت باربری در حوزه های بین شهری برعهده شرکت پست نیست، آیا پست برنامه ای برای حضور در این بازار دارد؟

لیائی گفت: متولی باربری بین شهری سازمان راهداری کشور است و بر اساس صدور بارنامه فعالیت می نماید.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در قانون اساسنامه شرکت ملی پست، گذرنامه پست می تواند به عنوان یک بارنامه مورد استفاده قرار بگیرد. تا به امروز برای کامیون های دولتی پست این گذرنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: اما برای تردد کامیون های بخش خصوصی ناچاریم از شرکت های باربری بارنامه بگیریم که در این خصوص موافقت نامه ای بین شرکت ملی پست و وزارت راه و شهرسازی منعقد شده که پست هم بتواند مانند شرکت های باربری بارنامه صادر کند.

مدیر عامل شرکت پست توضیح داد: هم اکنون در حال پیگیری اجرایی شدن این موافقت نامه هستیم و امیدوارم که در سال آینده بتوانیم این بارنامه ها را به وسیله شرکت ملی پست صادر کنیم که با محقق شدن این مهم پست می تواند در آن بازار نقش خود را ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، شرکت پست به بازار باربری بین شهری وارد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، شرکت پست به بازار باربری بین شهری وارد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید