فرانسه: آمریکا را برای معافیت بعضی شرکت های فرانسوی فعال در ایران تحت فشار قرار می دهیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، وزیر اقتصاد فرانسه گفت که در دیدارش با وزیر خزانه داری آمریکا در نشست جی 7 در کانادا، وی را برای معاف از تحریم کردن بعضی شرکت های فرانسوی فعال در ایران تحت فشار قرار خواهد داد.

فرانسه: آمریکا را برای معافیت بعضی شرکت های فرانسوی فعال در ایران تحت فشار قرار می دهیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از رویترز، برونو لومیر وزیر اقتصاد فرانسه روز آدینه گفت که به دلیل اقدام آمریکا در اعمال تعرفه های تجاری جدید علیه متحدانش، استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا در نشست گروه جی 7 در کانادا منزوی خواهد بود.

لومیر اضافه نمود که وی به منوچین خواهد گفت که تصمیم آمریکا در اعمال تعرفه های جدید بر فولاد و آلومینیوم اروپا از لحاظ قانونی غیر قابل قبول، از دیدگاه سیاسی ناعادلانه و از نظر مالی خطرناک خواهد بود.

لومیر که در جمع وبلاگ کاتالوگ و بروشور صحبت می کرد، افزود: متاسفانه ما نشست کشورهای جی 6 به علاوه یک را خواهیم داشت و آمریکا در برابر همه تنها خواهد بود و خطر بی ثباتی مالی را ایجاد نموده است.

وزیر اقتصاد فرانسه با اشاره به این موضوع که آمریکا هیچ دلیل قانع کننده ای برای توجیه افزایش تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم ارائه ننموده، گفت: همه هدف ما این است که مقامات آمریکایی را به منطق و احساس خوب بازگردانیم.

لومیر همچنین تاکید نمود که وزیر خزانه داری آمریکا تحت فشار قرار خواهد داد تا بعضی شرکت های فرانسوی را از تحریم ها معاف نموده تا بتوانند در ایران به فعالیت بپردازند. وی اشاره ای به نام این شرکت ها نکرد.

.

منبع: تسنیم

به "فرانسه: آمریکا را برای معافیت بعضی شرکت های فرانسوی فعال در ایران تحت فشار قرار می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه: آمریکا را برای معافیت بعضی شرکت های فرانسوی فعال در ایران تحت فشار قرار می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید