قیمت هر پاکت سیمان کمتر از 25 هزار تومان در بورس کالا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به تعادل و ثبات موجود در تنظیم بازار و قیمت سیمان گفت: هم اکنون قیمت هر پاکت سیمان در بورس کالا به زیر 25 هزار تومان رسیده است.

قیمت هر پاکت سیمان کمتر از 25 هزار تومان در بورس کالا

به گزارش گروه مالی وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از شبکه اطلاع رسانی فراوری و تجارت ایران، عبدالرضا شیخان گفت: بعد از التهابات تابستانی ناشی از قطع برق و کاهش فراوری و عرضه سیمان و در نهایت افزایش قیمت ها در این بازار، برنامه های وزارت صمت در جهت برطرف موانع فراوری و حل مسائل این بخش منجر به کاهش قیمت ها و تعادل در بازار سیمان شد.

وی با اشاره به تعادل و ثبات فعلی قیمت ها در بازار، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به تامین سوخت کارخانجات سیمانی و افزایش فراوری و عرضه نسبت به تقاضا، مشکل خاصی در تنظیم بازار این محصول وجود ندارد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان توضیح داد: تعادل و ثبات قیمت ها در بازار سیمان در صورت تامین سوخت و برق پایدار ادامه خواهد داشت.

شیخان با تشریح اندازه عرضه و تقاضای فعلی در بورس کالا گفت: قیمت یک تن سیمان پاکتی در بورس کالا 480 هزار تومان است که قیمت هر پاکت سیمان را در محدوده زیر 25 هزار تومان قرارداده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قیمت هر پاکت سیمان کمتر از 25 هزار تومان در بورس کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هر پاکت سیمان کمتر از 25 هزار تومان در بورس کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید