مدیا پد ام7 هواوی از گلکسی تب اس6 سامسونگ کپی برداری نموده است؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، اخیرا تصاویری جدید از محصول جدید هواوی یعنی مدیا پد ام7 به عنوان یک تبلت فلزی با حاشیه های باریک و قلم و صفحه کلید اختیاری افشا شده است که افزون بر ویژگی های مهم، به علت شباهت زیاد با گلکسی تب اس 6 مورد توجه قرار گرفته است.

مدیا پد ام7 هواوی از گلکسی تب اس6 سامسونگ کپی برداری نموده است؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیا پد ام 7 از نظر ظاهری با گلکسی تب اس 6 سامسونگ تفاوت چندانی ندارد. اما باید دید به لحاظ مشخصات سخت افزاری چه تفاوت هایی بین این دو محصول وجود دارد.

این دستگاه تحت عنوان کد مارکس شناخته شده است. اما با توجه به اینکه از صفحه کلید مغناطیسی هوشمند هواوی و قلم M-Pen پشتیبانی می نماید ، به احتمال زیاد جانشینی برای مدیا پد ام 6 است. متأسفانه ، ما در حال حاضر تنها به تصاویر پیشفرض و غیررسمی از این تبلت جدید دسترسی داریم و این تصاویر برای تایید مشخصات اصلی کافی نیستند، اگرچه با اطمینان می توان توضیح داد که ام 7 یا هر آن چه که نام آن است، یک پرچمدار خواهد بود. از این رو احتمالاً دارای تراشه HiSilicon Kirin 990 SoC و حداقل 8 گیگابایت رم است.

با نگاه کردن به تصاویر ، فوراً متوجه یک حفره در گوشه این تبلت می شویم که احتمالا محل قرار دادن یک دوربین سلفی است و این یک انتخاب نسبتاً غیر متعارف روی تبلت محسوب می گردد. در حقیقت ، شاید این اولین باری باشد که شاهد چنین تنظیماتی در دستگاه تبلت هستیم.

در خصوص سایر بیت های سخت افزاری موجود در دستگاه ، ما به وضوح می توانیم بیرون زدگی های ماژول دوربین دوتایی را مشاهده کنیم، دقیقاً مانند مدیا پد ام 6 فعلی دارای USB Type-C است و دو درگاه بلندگوی کناری دارد که شاید یکی ویژه میکروفون باشد.وضعیت قلم M-Pen نیز آشکار است. ما آن را در بالای تبلت مشاهده می کنیم.

متأسفانه ، هیچ اطلاعاتی در خصوص در دسترس بودن یا حتی یک زمان برای رونمایی از مدیا پد ام 7 وجود ندارد. یک احتمال خوش بینانه این است که می تواند در مراسم رونمایی 21 اکتبر خود به هواوی نوا 5z بپیوندد.

منبع: انتخاب

به "مدیا پد ام7 هواوی از گلکسی تب اس6 سامسونگ کپی برداری نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیا پد ام7 هواوی از گلکسی تب اس6 سامسونگ کپی برداری نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید