مرادی: نوری، گودرزی و ابراهیمی به تمرینات پارس جنوبی بازمی گردند، ترکمان هرچه زودتر به تمرینات اضافه گردد!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مراد مرادی، مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی جم معتقد است محمد نوری، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و رضا خالقی فر به تمرینات تیم فوتبال این باشگاه اضافه می شوند.

مرادی: نوری، گودرزی و ابراهیمی به تمرینات پارس جنوبی بازمی گردند، ترکمان هرچه زودتر به تمرینات اضافه گردد!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم از روز چهارشنبه هفته گذشته در زمین بانک ملی تهران زیر نظر هومن افاضلی شروع شده است.

نکته قابل توجه تمرینات شاگردان افاضلی، عدم حضور بازیکنان باتجربه پارس از جمله محمد نوری، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و رضا خالقی فر بوده است. این بازیکنان از شرایط اقتصادی باشگاه گلایه مند هستند و حتی نوری و گودرزی، بخشی از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکرده اند. فرناندو دخسوس و مگنو باتیستا، دو بازیکن برزیلی پارس جنوبی هم هنوز به ایران نیامده اند و در کشور خود به سر می برند.

این در حالی است که مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی دلیل این غیبت را استراحت بازیکنان می داند و معتقد است آنها پس از مدتی استراحت، به تمرینات بازمی گردند. وی در این باره گفت: این بازیکنان در مرخصی هستند و به زودی به تمرینات اضافه خواهند شد. 50 درصد مطالبات بازیکنان در این فصل پرداخت شده است و کوشش می کنیم مطالبات سال های گذشته آنها را هم پرداخت کنیم.

مرادی همچنین درباره شرایط مهدی ترکمان، بازیکن نیم فصل اول پارس جنوبی که با سپاهان قرارداد امضا کرد، توضیح داد: او بازیکن ماست. ترکمان هرچه زودتر باید خودش را به باشگاه معرفی کند و به تمرینات اضافه گردد!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرادی: نوری، گودرزی و ابراهیمی به تمرینات پارس جنوبی بازمی گردند، ترکمان هرچه زودتر به تمرینات اضافه گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: نوری، گودرزی و ابراهیمی به تمرینات پارس جنوبی بازمی گردند، ترکمان هرچه زودتر به تمرینات اضافه گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید