مربی نفت مسجدسلیمان: کمالوند تمایلی به بازگشت ندارد، روز سختی را برای استقلال رقم می زنیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که سرمربی مستعفی این تیم، تمایلی به بازگشت به مسجدسلیمان ندارد.

مربی نفت مسجدسلیمان: کمالوند تمایلی به بازگشت ندارد، روز سختی را برای استقلال رقم می زنیم

به گزارش خبرنگار وبلاگ کاتالوگ و بروشور از مسجدسلیمان، امیر محبی در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال گفت: یکی دو بازیکن از سال گذشته در نفت مانده بودند و کمالوند، تیم را 20 روز قبل از مسابقات تحویل گرفت. مسائل زیادی داشتیم و مدیران زحمت خود را کشیده اند. بدنسازی نکردیم و در برخی پُست ها ضعف داشتیم که نتوانستیم برطرف کنیم. عواملی برای موفقیت باید دست به دست هم بدهند و کمبودها را حس کردیم.

وی با بیان اینکه نفتی ها می دانستند روزهای سختی پیش رو دارند، شرح داد: شانس با ما یار نبود و اشتباهات داوری به ضرر نفت شد. تراکتور چند ماه پیش، کننده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود که حالا یک امتیاز بیشتر از ما دارد. تیم های بالاتر از ما شرایط امتیازی بهتری نسبت به نفت ندارند و فاصله ما یک بازی است. حالا انتظار دارند کمالوند معجزه کند. 40 جلسه تمرینی ما در دو ماه گذشته، پشت دروازه برگزار شده است که این برای یک تیم لیگ برتری امکان پذیر نیست.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد نظر فراز کمالوند برای بازگشت به این تیم گفت: مسئولان خیلی تمایل دارند او در نفت بماند، اما هر چه از کمالوند خواهش کردیم، وی تمایلی به بازگشت نداشت. مانند سربازی که هیچ احتمالی نمی رود که در جنگ پیروز شود، تا آخرین لحظه برای سربلندی نفت تلاش می کنیم. پنج شش بازیکن خود را در اختیار نداریم و شرایط روحی بازیکنان خوب نیست. مطمئن باشید بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند. از پیش بازنده نیستیم و روز سختی را برای استقلال رقم می زنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مربی نفت مسجدسلیمان: کمالوند تمایلی به بازگشت ندارد، روز سختی را برای استقلال رقم می زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی نفت مسجدسلیمان: کمالوند تمایلی به بازگشت ندارد، روز سختی را برای استقلال رقم می زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید