مرتفع ترین استخر 360 درجه دنیا؛ استخر اینفینیتی دبی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، دبی یکی از پرمسافرترین و توریستی ترین نقاط دنیا است که تفریحات بسیاری را در دل خود جای داده و هرساله میزبان گردشگران بی شماری می باشد. شهر دبی به پارک های آبی و استخرهای بسیار زیبایش معروف است، بطوریکه نمی توان یک روز گرم و آفتابی را بدون شنا کردن و لذت بردن از استخرهای متنوع آن در نظر گرفت. یکی از معروف ترین و زیبا ترین مجموعه های آبی این شهر پر زرق و برق، استخر اینفینیتی دبی است که نام اصلی آن Infinite Aura skypool می باشد. این مجموعه از دو طبقه استخر با نمای 360 درجه شهر دبی تشکیل شده و بسیاری از افراد برای تجربه تماشای دبی بر فراز آسمان ها از این مجموعه بازدید می نمایند.

مرتفع ترین استخر 360 درجه دنیا؛ استخر اینفینیتی دبی

در این مقاله از وبلاگ کاتالوگ و بروشور قصد داریم توضیحات جامع و کاملی از این استخر مشهور را ارائه دهیم تا در سفر خود به دبی از آن استفاده نموده و نهایت لذت را ببرید، با ما در وبلاگ کاتالوگ و بروشور همراه باشید.

استخر اینفینیتی دبی | Aura sky pool

این استخر در ارتفاع 200 متری از سطح زمین بنا شده و طراحی آن به گونه ای است که انگار هیچ لبه ای ندارد و فکر می کنید که انتهای استخر با دریا یکی شده است. منظره استخر اینفینیتی (آئورا Aura) بسیار خیره نماینده است و منظره ها رویایی مانند نخل جمیرا و خلیج بی کران و آبی فارس را به تصویر می کشد. استخر اینفینیتی دبی (آئورا Aura) یکی از لوکس ترین استخرهای جهانست. از آنجایی که آئورا یک استخر چهار فصل می باشد، دیگر احتیاجی به نگرانی نیست و هر زمان که به دبی سفر کردید، می توانید از محیط استخر بهره ببرید. گفتنی است که این استخر مرتفع ترین استخر 360 درجه جهان است که تجربه شنا کردن در آن بسیار متفاوت و به یاد ماندنی خواهد بود. در ادامه مطلب با قوانین و امکانات آن نیز بیشتر آشنا خواهیم شد.

امکانات استخر اینفینیتی دبی

استخر آئورا اینفینیتی نیز مانند تمام استخرهای دیگر دبی به تخت های آفتاب گیر یک یا دو نفره مجهز است که مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از منظره ها پانوراما و مکان های دیدنی دبی مانند نخل جمیرا، برج العرب، برج خلیفه و… هستند. در این استخر لوکس و زیبا تمامی نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی از جمله انواع سوشی به وسیله آشپز بین المللی تهیه و سرو می گردد که می توانید در کنار استخر و در حال تماشای شهر از ارتفاع، سفارش خود را نوش جان کنید.

قوانین و مقررات استخر اینفینیتی (آئورا Aura)

فقط افراد بالای 12 سال اجازه ورود به محوطه را خواهند داشت و فعالیت افراد زیر 18 سال باید به وسیله یک بزرگسال با مسئولیت خود همراه و تحت نظارت باشند.

  • آوردن هرگونه غذا و نوشیدنی از خارج ممنوع است.
  • قیمت های AURA SKYPOOL شامل غذا و نوشیدنی نمی گردد.
  • AURA SKYPOOL حق تغییر ساعات کار را برای خود محفوظ می دارد. هزینه ورودی به صلاح دید AURA قابل آنالیز است.
  • امکان کنسلی رزرو وجود ندارد.
  • امکان استفاده برای بچه ها زیر 12 سال وجود ندارد.
  • استخر اینفینیتی (آئورا Aura) این حق را برای خود محفوظ دارد که بدون اطلاع قبلی، ساعات کار را اصلاح یا تغییر دهد. در چنین مواردی، AURA بلیط های رزرو شده را برای سایر زمان ها و تاریخ ها تغییر دهد یا مبلغ آنها را بازپرداخت کند.
  • در صورت بروز موارد اضطراری این حق را برای خود محفوظ دارد که با یا بدون اطلاع قبلی، استخر را تعطیل کند و تمامی بلیط ها را کنسل و عودت کند.
  • AURA مسئولیتی در قبال شرایط آب و هوایی نامساعد ندارد.
  • ساعات کار ممکن است بین فصل زمستان و تابستان و شرایط آب و هوایی متفاوت باشد.
  • استخر AURA هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی استفاده از امکانات، استخر، سالن یا اتاق های رختکن در AURA ندارد.

قیمت بلیط استخر اینفینیتی دبی

همانطور که گفته شد، استخر اینفینیتی دبی جزو استخرهای لوکس و منحصربه فرد دبی می باشد که برای بازدید و استفاده از آن باید حتما از چندین روز قبل برای رزرو و خرید بلیط اقدام کنید، زیرا ظرفیت آن به سرعت تکمیل می گردد. قیمت بلیط های این مجموعه با توجه به سانس و ویو انتخابی می تواند متفاوت باشد اما آغاز آن از 1 میلیون و 200 هزار تومان است. تهیه بلیت این استخر در دو سانس 10 صبح تا 14 ظهر و از 15 بعدازظهر تا 19 بعدازظهر می باشد. امکان تهیه بلیط برای سانس 10 صبح تا 19 بعدازظهر نیز وجود دارد. برای استفاده از محیط و رستوران آئورا بدون استخر نیز باید جداگانه بلیط تهیه کنید.

گفتنی است که استخر اینفینیتی دبی شامل دو طبقه استخر با نماهای فرق دارد. در استخرهای مجموعه آئورا اینفینیتی شما امکان انتخاب ویو و منظره مورد نظر خود را از بین گزینه های نمای برج العرب، نمای پالم جمیرا، نمای مارینا و نمای سیتی اسکای لاین دارید که هرکدام از آن ها زیبایی خود را دارند و می توانند شما را برای مدت ها خیره نمایند. گفتنی است که قیمت بلیط استخر برای سانس های مختلف و نماهای نام برده با هم تفاوت دارد و علاوه بر آن قیمت طبقه اول و طبقه دوم استخر نیز شامل تفاوت قیمتی اندکی هستند.

جدول تهیه بلیط استخر اینفینیتی دبی در سال 2021:

برگزاری ایونت های خصوصی:

یکی دیگر از امکانات منحصربه فرد و رویایی آئورا اینفینیتی امکان برگزاری مجالس مختلف در این بهشت آسمانی است. مجموعه Aura برترین مکان برای برگزاری جشن ها و ایونت های شما به همراه عزیزانتان است. در استخر اینفینیتی دبی امکان برگزاری رویداد های مختلف از جمله تولد و عروسی تا معرفی محصولات شرکت ها وجود دارد. پرسنل مجرب و حرفه ای مجموعه آئورا اینفینیتی به شما یاری می نمایند تا لحظات خاص زندگی خود را با گل آرایی های لوکس، نورپردازی های خیره نماینده و منوهای غذایی مجذوب کننده و لذیذ که به وسیله سرآشپز و کادر مجموعه تهیه شده، خلق کنید.

تیم برگزار نماینده ایونت و رویدادهای آئورا اینفینیتی بسیار با استعداد و خوش ذوق بوده و تجربه لحظات فراموش نشدنی در بالای آسمان زیبای دبی را به شما وعده می دهند. بعلاوه تیم برگزار نماینده رویدادهای آئورا به شما این نوید را می دهند که فضایی متناسب و باکیفیتی فراتر از انتظارات شما را برای رویدادهایتان ایجاد نمایند. با توجه به محدودیت ها و قوانین موجود در استخر اینفینیتی دبی و محبوبیت بالای آئورا اینفینیتی در میان مراجعان توصیه می گردد که قبل از تصمیم به برگزاری هرگونه ایونت در این مجموعه، حتما با مشاوران تیم برگزار نماینده ایونت آئورا اینفینیتی مشورت کنید تا بتوانید با آگاهی کامل از شرایط برگزاری مراسم ها، برترین انتخاب را داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی

همانطور که گفته شد، استخر اینفینیتی دبی در منطقه پالم جمیرا واقع شده است. راه های دسترسی به این مجموعه نسبتا راحت است و نزدیکترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه Dubai Mall Station می باشد. آئورا اسکای پول همه روزه آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد و آغاز سانس های آن از ساعت 10 صبح تا 14 بعدازظهر و 15 بعدازظهر تا 19 بعدازظهر است که شما می توانید در صورت تمایل سانس یک روز کامل یعنی از ساعت 10 صبح تا 19 بعدازظهر را رزرو و بخرید. در نظر داشته باشید که به علت محبوبیت بالای این مجموعه، حتما باید از چندین روز قبل از سفر خود نسبت به خرید بلیت مجموعه اقدام کنید تا در حین سفر به مشکل نخورید. مدت زمان مورد احتیاج برای بازدید از استخر نیز 1 الی 2 ساعت در نظر گرفته شده که بسته به سلیقه افراد، فرق دارد.

این مجموعه امکان کنسلی نداشته و شامل خدمات ترانسفر نیز نمی باشد. نحوه دسترسی آن نیز به وسیله مونوریل به وسیله ایستگاه Nakheel Mall و با تاکسی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مجموعه آئورا اینفینیتی می توانید به وسیله اطلاعات زیر با مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تلفن تماس:

00989178980318

آدرس ایمیل:

[email protected]

وب سایت:

https://auraskypool.com

نتیجه گیری

همانطور که اشاره کردیم دبی شهری با آب و هوای گرم است و یکی از اصلی ترین تفریحات این شهر، استخر و پارک آبی می باشد. استخر اینفینیتی دبی یکی از لوکس ترین استخرهای جهان است و مکانی مجذوب کننده و دیدنی در بین گردشگران این شهر محسوب می گردد. این مجموعه علاوه بر استخر 360 درجه با نماهای مختلف از شهر دبی، دارای لانژ مخصوص برگزاری مراسم و ایونت های خصوصی و بعلاوه رستورانی لوکس و بسیار چشم نواز است. علاوه بر این دبی دارای پارک آبی های مختلف مجذوب کنندهی مانند آکواونچر و وایلد وادی است که در مقالات بعدی به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت. وبلاگ کاتالوگ و بروشور اوقات خوشی را برایتان آرزومند است.

  • ساعت کاری استخر اینفینیتی دبی به چه صورت است؟

    این مجموعه در تمامی روزهای هفته در دو سانس صبح و بعد از ظهر از ساعت 10 صبح تا 14 بعدازظهر و از ساعت 15 بعدازظهر تا 19 بعدازظهر آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. شما بعلاوه می توانید در صورت تمایل سانس فول تایم یعنی از ساعت 10 صبح تا 19 بعدازظهر را رزرو و بخرید.

  • آیا بچه ها اجازه ورود به استخر آئورا اینفینیتی را دارند؟

    طبق قوانین و مقررات وضع شده از طرف مجموعه آئورا اینفینیتی تنها افراد بالای 12 سال اجازه ورود به محوطه استخر را خواهند داشت. علاوه بر آن نیز فعالیت افراد زیر 18 سال باید به وسیله یک بزرگسال تحت نظارت باشد و تمامی مسئولیت این افراد بر عهده شخص همراه می باشد.

  • امکان سرو غذا و نوشیدنی در استخر اینفینیتی دبی وجود دارد؟

افراد امکان سرو غذا و یا نوشیدنی از بیرون را ندارند اما می توانند سفارش خود را از داخل مجموعه آئورا ثبت و در محوطه استخر میل نمایند. منوی غذایی و نوشیدنی بخش رستوران و بار آئورا اینفینیتی با بهره گیری از آشپزها و باریستاهای بین المللی و مجرب، باکیفیت ترین و برترین امکانات موجود را ارائه خواهد داد.

منبع: الی گشت

به "مرتفع ترین استخر 360 درجه دنیا؛ استخر اینفینیتی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتفع ترین استخر 360 درجه دنیا؛ استخر اینفینیتی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید