نخستین فصل مسابقه کارویا به تولید نزدیک شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تولید نخستین فصل مسابقه تلویزیونی کارویا با هدف شناسایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های برتر و تامین سرمایه مورد نیاز این شرکت ها برای کسب و کار بزودی آغاز خواهد شد.

نخستین فصل مسابقه کارویا به تولید نزدیک شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از روابط عمومی پروژه، مسابقه کارویا با موضوع ارائه های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده ها و طرح هایی که به محصول یا خدمات رسیده اند، علاوه بر حمایت اقتصادی از آنها، فرصت سرمایه گذاری مردمی را هم فراهم کند.

برنامه کارویا به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می شود و در آن بیش از 100 شرکت دانش بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می پردازند تا طرح های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

پیش از این، شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در مسابقه بزرگ کارویا به صورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه منتورینگ با حضور محمدرضا نوروزی مروج و ژورنالیست علم، سیاوش ملکی فرمعاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی و علی اصغر سعدآبادی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی با روش های بهینه ارائه محصول و خدمات خود آشنا شدند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های پیروز و مزیت های اقتصادی ایران، مهمترین نکته ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.

عوامل مسابقه تلویزیونی کارویا عبارتند از مهدی مهرنیا کارگردان، فائزه رمضانی مدیرپروژه و برنامه ریز، محمدجواد ترابی سردبیر، احسان هوشیارگر مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی، محمدرضا نوروزی منتور، محمد اسفندیاری گرافیک، مرتضی شجاعی طراح صحنه و دکور، استودیو رامکا برندینگ و تبلیغات، محمدعلی ربیعی مدیر تولید، علی خسروی جانشین تهیه و طراحی و احمد شفیعی تهیه کننده.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع و آشنایی با شرکت های حاضر در نخستین فصل مسابقه تلویزیونی کارویا به آدرس اینترنتی www.karoya.tv و یا صفحه @karoya.tv مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نخستین فصل مسابقه کارویا به تولید نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین فصل مسابقه کارویا به تولید نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید