هفته پنجم لیگ برتر اهداف پروازی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، در ادامه دومین دوره مسابقات لیگ برتر اهداف پروازی به میزبانی دراک شیراز امروز (آدینه) 5 آذر هفته پنجم این رقابت ها در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید.

هفته پنجم لیگ برتر اهداف پروازی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در هفته پنجم این دوره از رقابت ها تیم های صنایع بازیافت راتا شمال(کاله)، بیمارستان نیکان، دراک شیراز، فولاد مبارکه سپاهان و منظره آرش به میزبانی هیئت ایلام با هم به رقابت پرداختند. تیم زاگرس شیراز در این هفته با قرعه استراحت رو به رو بود.

در نهایت از بین تیم های حاضر در هفته چهارم این رقابت ها، حسین دهقان از دراک شیراز، اسماعیل باقری و محمدحسین پرورش نیا از فولاد مبارکه سپاهان در ماده تراپ و فرشید عبدالمحمدی از بیمارستان نیکان، علی دوستی از صنایع بازیافت راتا شمال(کاله) و امیرمحمد دادگر از فولاد مبارکه سپاهان در ماده اسکیت به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و بعلاوه در ماده تراپ بانوان و جوانان نیز محمد بیرانوند از صنایع بازیافت راتا شمال(کاله)، مرضیه پرورش نیا از فولاد مبارکه سپاهان و امیرعلی شیخ الاسلام از هیئت ایلام توانستند مقام های اول تا سوم را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هفته پنجم لیگ برتر اهداف پروازی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته پنجم لیگ برتر اهداف پروازی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید