هیچ مسافری از استان های آلوده در هتل های کرمانشاه اسکان ندارد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هیچ مسافری از استان های آلوده کانون کرونا در هتل های کرمانشاه اسکان ندارد.

هیچ مسافری از استان های آلوده در هتل های کرمانشاه اسکان ندارد

امید قادری در گفت و گو با وبلاگ کاتالوگ و بروشور، با تکذیب بعضی شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اسکان تعدادی مسافر از یکی از استان های آلوده کانون کرونا در هتلی در کرمانشاه، اظهار کرد: درحال حاضر هیچ مسافری از این استان ها در هتل های کرمانشاه اسکان ندارد.

وی بااشاره به تعطیلی بیشتر هتل های کرمانشاه در روزهای اخیر، افزود: در پی شیوع بیماری کرونا بیشتر هتل های کرمانشاه در چند روز اخیر تعطیل شده اند و فعالیتی ندارند.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: از 10 هتل و دو هتل آپارتمان شهر کرمانشاه در حال حاضر تنها دو هتل پارسیان و رسالت به دلیل اسکان چند مسافر فعال مانده اند.

وی بیان کرد: در هتل پارسیان تنها دو مسافر داریم که از استان های آلوده کانون کرونا نیستند و به دلیل ماموریت کاری به کرمانشاه سفر نموده و در این هتل مستقر هستند.

قادری یادآورشد: مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اسکان مسافرینی از استان های آلوده در هتل های استان صحت ندارد و از مردم می خواهیم که به این شایعات توجهی نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هیچ مسافری از استان های آلوده در هتل های کرمانشاه اسکان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسافری از استان های آلوده در هتل های کرمانشاه اسکان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید