واکسیناسیون بیش از 69 درصد جمعیت هدف کرمانشاه

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تا به امروز بیش از 69 درصد جمعیت هدف استان واکسن کرونا زده اند.

واکسیناسیون بیش از 69 درصد جمعیت هدف کرمانشاه

به گزارش گروه استان های وبلاگ کاتالوگ و بروشور از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تا به امروز 69.4 درصد جمعیت هدف استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

او آمار تزریق دوز دوم واکسن کرونا را هم بیش از 42 درصد خاطرنشان کرد.

او با بیان اینکه ظرفیت تزریق روزانه 100 هزار دوز واکسن کرونا در استان داریم، اضافه کرد: متاسفانه استقبال مردم برای تزریق واکسن کرونا به این مقدار نیست و روزانه بین 20 تا 25 هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق می گردد.

او از مردم خواست تا قبل از آغاز پیک ششم جهت تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند و اضافه کرد: تزریق واکسن کرونا تا حدود زیادی می تواند از ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا بکاهد.

مرادی با بیان اینکه واکسیناسیون مهمترین عامل در کنترل بیماری است، ادامه داد: از مردم درخواست می کنیم جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نموده و به هیچ وجه به شایعات توجه ننمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شرایط واکسیناسیون نوجوانان 12 تا 18 ساله در استان اشاره نمود و گفت: بیش از 50 درصد نوجوانان استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند و استقبال خوبی را شاهد بوده ایم.

او به شرایط کرونا در استان اشاره نمود و گفت: شرایط بیماری کرونا در استان سیر نزولی دارد، اما به کندی صورت می گیرد و در چند روز گذشته این فرایند ثابت مانده است.

مرادی اضافه کرد: در برخی از استان ها نشانه هایی از افزایش بیماری به چشم می خورد که می تواند زنگ خطری برای استان و ورود به پیک ششم باشد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکسیناسیون بیش از 69 درصد جمعیت هدف کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون بیش از 69 درصد جمعیت هدف کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید