پیشنهاد وسوسه کننده برای نیمار!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، در بازگشت به تمرینات، نیمار با یک برنامه معین به کار خود ادامه می دهد تا دوران نقاهت مصدومیت مچ پا را به انتها برساند اما آینده او در پی اس جی معین نیست و لپاریزین گزارش داده است که لیگ برتر درهای خود را به روی او باز می نماید.

پیشنهاد وسوسه کننده برای نیمار!

نیمار در تست های بدنی وپزشکی قبل از تمرینات پیش فصل نتوانست متقاعد کننده باشد و طبق اعلام منابع فرانسوی، مچ پای او همچنان مشکل دارد و شاید دیگر نتواند به روزهای اوج خود برگردد.

با توجه به این شرایط، این سوال وجود دارد که او فصل آینده در کجا بازی خواهد نمود. لوئیس انریکه هنوز معین ننموده که روی این بازیکن سابق بارسا حساب خواهد نمود یا خیر.

طبق اطلاعات ارائه شده به وسیله لوپاریزین، چلسی علاقه زیادی به جذب ستاره پاری سن ژرمن دارد و با این بازیکن اولین تماس ها را نیز برقرار نموده است. تیم لندنی البته به یک شرط به تیم فرانسوی پیشنهاد خواهد داد و آن هم این است که مطمئن گردد نیمار می خواهد پاریس را ترک کند و پاسخش مثبت است.

فعلا ولی نیمار هیچ تصمیمی برای آینده خود نگرفته و منتظر صحبت با انریکه است. او تا هفته قبل اطمینان داشت که فصل بعد در پاریس خواهد ماند ولی در روزهای اخیر چیزی در او تغییر نموده و بی میل نیست تا بازی در لیگ برتر و چلسی را تجربه کند. البته نیمار تا قبل از صحبت با انریکه، پاسخی به پیشنهاد چلسی نخواهد داد.

منبع: فرارو

به "پیشنهاد وسوسه کننده برای نیمار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه کننده برای نیمار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید