27 صندلی CNG کهگیلویه و بویراحمد استاندارد شدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 28 صندلی CNG این استان 27 صندلی استاندارد شدند.

27 صندلی CNG کهگیلویه و بویراحمد استاندارد شدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، بهمن رحمتی چهارشنبه، 24 مهر ماه در همایش روز جهانی استاندارد در یاسوج با اقدامات اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اشاره نمود و گفت: استاندار این استان با 30 نیروی خود در حال خدمات رسانی به مردم است و 70 درصد چارت این سازمان خالی است.

اعلام کرد: استاندارد با وجود کمبود نیروی انسانی توانست در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه گردد که کسب این موفقیت بیانگر کوشش همه مجموعه استاندارد کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع 28 صندلی صندلی سی .ان.جی 27 صندلی در سطح کهگیلویه و بویراحمد استاندارد شدند گفت: تمام صندلی های سیلندرپرکنی در استان نیز استانداردسازی شدند.

آذر صفایی نیا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش گفت: استاندارد سازی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و جذب مصرف کننده دارد. بدون شک توسعه صنعت و اقتصاد در گرو استانداردها است.

وی ضمن تقدیر از خدمات مجموعه استاندارد در استان، اعلام کرد: نه تنها مصرف کنندگان بلکه فراوری کنندگان در صورت رعایت استانداردها از این موضوع منتفع می شوند.

صفایی نیا اظهارکرد: در صورت عدم رعایت استانداردها و قوانین باید شاهد خسارات جبران ناپذیر در عرصه فراوری باشیم و همچنین طیف وسیعی از مردم متضرر می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: می طلبد برای پربارترشدن و تجارب اندیشه این همایش ها در آینده به صورت منطقه ای برگزار گردد.

صفایی نیا با بیان اینکه یکی از علل وجود این دستاوردهای مطلوب از سوی استاندارد هم اندیشی با جامعه دانشگاهی است، توضیح داد: وجود تفاهم نامه با دانشگاه های استان موجب ارتقای کیفیت محصولات در استان شده است.

وی ادامه داد: نباید بگذاریم اندیشه ها و پژوهش ها در کتابخانه ها بایگانی گردد بلکه باید متناسب با مقتضیات زمانی و در راستا ارتقا کیفیت و علمی نمودن استانداردها از این فناوری ها استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد شروع حرکت مجموعه استاندارد استان را خوب توصیف و اعلام کرد: امید است این حرکت تداوم داشته باشد.استاندارد بسترساز توسعه پایدار است.

صفایی نیا خواهان همراهی اصحاب رسانه با مجموعه استاندارد استان شد و بیان کرد: رسانه ها در ارتقای آگاهی های عمومی و تبیین برندهای اثرگذار و منطبق بر استاندارد در صنعت اقتصاد نقش موثری دارند.

هم چنین کرم جانی پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با اشاره به تحقیق و پژوهش در همه حوزه ها از جمله استاندارد گفت: اگر در حوزه ای یک لحظه عقب بمانیم بازنده شده ایم و بدون تحقیق و پژوهش استاندارد امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه استاندارد باید از پایه علم و فناوری مدنظر باشد، اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از نهادهای مولود پس از انقلاب نقش اثرگذاری داشته و در زمینه تحقیق و پژوهش هم می تواند مثمرثمر باشد.

جانی پور با بیان اینکه کوشش دانشگاه آزاد بر استانداردسازی است، اظهارکرد: زمانی در دانشگاه ها به خاتمه نامه های دانشجویی توجهی نمی شد اما این مهم در دستور کار دانشگاه است و به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد در کنار همه محققین و پژوهشگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج توضیح داد: بعضی از تخلفات و جرائمی که رخ می دهد در نتیجه بی توجهی به استاندارد است و عدم رعایت استانداردهای لازم آسیب های فراوانی را به همراه دارد که با انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی این آسیب ها به حداقل خواهد رسید.

به گزار ش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، در خاتمه این مراسم از 2 پژوهشگر، 7مدیر کنترل کیفیت واحدهای فراوریی،3 واحد خدماتی و تاسیساتی و 7 کارشناس رسمی استاندارد تجلیل بعمل آمد.

همچنین بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و اداره کل راستاندار استان کهگیلویه و بویراحمد تفاهم نامه همکاری امضا و منعقد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "27 صندلی CNG کهگیلویه و بویراحمد استاندارد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 صندلی CNG کهگیلویه و بویراحمد استاندارد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید