آرتتا: لیورپول در آنفیلد تیم دیگری است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه ملاقات با لیورپول می گوید لیورپول در آنفیلد تیم متفاوتی است.

آرتتا: لیورپول در آنفیلد تیم دیگری است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ و بروشور، میکل آرتتا در آستانه ملاقات روز یکشنبه تیمش با لیورپول در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و درباره مهمترین مسائل این روزهای توپچی ها و بعلاوه درباره ملاقات تیمش با لیورپول و جدال تاکتیکی با یورگن کلوپ به وبلاگ کاتالوگ و بروشور شرح داد.

آرسنال در حالی روز یکشنبه به آنفیلد می رود تا در هفته سی ام لیگ برتر با لیورپول ملاقات کند که در حال حاضر با 29 مسابقه 72 امتیازی است و با اختلاف هشت امتیاز نسبت به منچسترسیتی صدر جدول را در اختیار دارد. آرسنالی ها دو بازی قبلی خود در لیگ برتر را با پیروزی های پرگل مقابل لیدز و کریستال پالاس پشت سر گذاشتند.

آخرین خبرها از مصدومان آرسنال

مصدومان ما به جز یک نفر همچنان در اختیار تیم نیستند، ولی درباره یک نفر امیدهایی وجود دارد که او ممکن است فردا با ما تمرین کند. ولی نام او را به شما نمی گویم.

عملکرد عالی آرسنال در دو بازی اخیر

بله ما واقعا از این بازی ها لذت بردیم. تیم ما سرشار از انرژی و خوشبینی است. می دانیم چالش سختی در پیش داریم ولی رفتن به آنفیلد و به دست آوردن نتیجه ای که سال هاست به دست نیاورده ایم یک فرصت بزرگ هم به شمار میرود. این انگیزه تیم ما در روزهای اخیر بوده است.

آرتتا این بار هم کار خاصی مثل پخش کردن صدای استادیوم آنفیلد با بلندگو برای بازیکنانش انجام می دهد؟

این برای ما نرمال است. ما برای هر بازی به شکل خاصی آماده می شویم. با توجه به ویژگی های هر بازی بازیکنان را از نظر ذهنی آماده می کنیم و برای مسابقه سناریوهای مختلفی در نظر می گیریم و در روز آخر تصمیم می گیریم که از کدام سناریو استفاده کنیم.

درگیری آرتتا و کلوپ در سال گذشته

فوتبال همین است. ما بعدش همدیگر را بغل کردیم و مشکل حل شد. دفعه قبل که با هم بازی کردیم هیچ اتفاقی نیفتاد. من برای کارهایی که او نموده احترام قائلم و تحسینش می کنم. ما آن برخورد را فراموش نموده ایم.

آرتتا جایگاه فعلی لیورپول در جدول را عجیب می بیند؟

این باعث می گردد کلوپ را بیشتر تحسین کنم چون می دانم در صدر بودن و در صدر ماندن و تغییرات اساسی در یک باشگاه ایجاد کردن چقدر سخت است. در شش-هفت سال گذشته لیورپول آنقدر عالی بوده که باید به عنوان رقیبی محترم نگاهش کرد. شرایط فعلی نشان می دهد که در صدر ماندن چقدر سخت است. هر تیمی لحظاتی سخت دارد، ولی کاری که آنها در لیورپول انجام داده اند فوق العاده است.

پیروزی 7-0 لیورپول مقابل یونایتد در آنفیلد

لیورپول از نظر خطرناک بودن روی دروازه حریفان برترین تیم لیگ برتر است و این نشان می دهد که امتیاز از دست دادن شان دلایل خاصی دارد که از چشم همه دور مانده و این خیلی عجیب است. در آنفیلد شما همواره لیورپول متفاوتی می بینید. ولی ما می دانیم چطور باید با آنها بازی کرد و برایش آماده هستیم. ما انتظار داریم در مقابل برترین لیورپول قرار بگیریم و بنابراین باید برترین آرسنال باشیم. در این صورت برای پیروزی در مسابقه یکشنبه شانس خواهیم داشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آرتتا: لیورپول در آنفیلد تیم دیگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: لیورپول در آنفیلد تیم دیگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید