آمریکا دو شرکت کره شمالی را به دلیل اعزام کارگر به خارج تحریم کرد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه دو شرکت وابسته به کره شمالی را به دلیل اعزام نیروی کار به خارج از کشور، تحریم کرد.

آمریکا دو شرکت کره شمالی را به دلیل اعزام کارگر به خارج تحریم کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کاتالوگ و بروشور، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه دو نهاد وابسته به کره شمالی را در لیست تحریم های خود قرار داد.

به نوشته پایگاه خبری اسپوتنیک، این تحریم ها که در وبسایت وزارت خزانه داری آمریکا انتشار یافته شامل یک شرکت وابسته به کره شمالی که در چین مستقر است و یک شرکت کره ای دیگر می گردد.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که این دو شرکت کره شمالی به تسهیل اعزام کارگران از این کشور می پرداختند که نقض تحریم های سازمان ملل به شمار می آید.

این تحریم در حالی اعمال می گردد که رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای که روز یکشنبه منتشر شد گفت، واشنگتن در کوشش است به میز مذاکره با پیونگ یانگ بازگردد. (جزئیات بیشتر)

گفت وگوهای هسته ای میان کره شمالی و آمریکا از زمان برگزاری دومین ملاقات میان کیم و ترامپ در هانوی در شروع امسال میلادی به بن بست برخورده است. پیونگ یانگ خواهان کاهش تحریم های بین المللی وضع شده علیه این کشور به بهانه برنامه موشکی و هسته ای شد، اما واشنگتن برطرف تحریم ها را به اقدامات ملموس از سوی پیونگ یانگ در جهت خلع سلاح هسته ای منوط نموده است.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "آمریکا دو شرکت کره شمالی را به دلیل اعزام کارگر به خارج تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا دو شرکت کره شمالی را به دلیل اعزام کارگر به خارج تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید