آنچه از سری گلکسی S22 سامسونگ انتظار داریم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تا راه اندازی رسمی خانواده گلکسی اس 22 تنها چند روز دیگر به جای مانده است و اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه ها منتشر شده است. در ادامه به آنالیز مشخصات احتمالی سری تازه دستگاه های سامسونگ می پردازیم.

آنچه از سری گلکسی S22 سامسونگ انتظار داریم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس به طراحی سال گذشته (با بعضی بهبودها) پایبند خواهند بود و بر ارتقای سخت افزار دوربین تمرکز خواهند کرد. گلکسی اس 22 پلاس اولترا اساساً همان سخت افزار دوربین سال گذشته را حفظ خواهد نمود، اما با طراحی کامل بیرونی (که از سری نوت متوقف شده الهام گرفته شده است).

قسمت پشتی گلکسی اس 22 اولترا عمدتاً صاف خواهد بود و فقط لنز های دوربین بیرون می آیند. احتمالا خود دوربین ها از همان سنسور های سال گذشته به علاوه یک لنز نو Super Clear Glass، البته با پردازش تصویر بهبودیافته استفاده خواهند کرد. این گوشی کمی عریض تر خواهد بود و دارای قلم S Pen نیز می باشد. این قلم در داخل خود گوشی جای خواهد داشت و آن را به یک گلکسی نوت تبدیل می نماید.

گلکسی S22 و +S22 تقریبا دارای مشخصات یکسانی هستند، اگرچه مدل وانیلی آن بجای صفحه نمایش 6.2 اینچی، دارای پنل 6.1 می باشد. این ویژگی سبب می گردد تا باتری آن کمی کوچکتر گردد. باتری این گوشی دارای حداکثر توان شارژ 25 وات می باشد، در حالی که باتری سایر مدل ها به 45 وات می رسند. این گوشی دارای دوربین اصلی با حسگر 50 مگاپیکسلی (GN5)، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض ، یک لنز تله فوتو مناسب با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر و سنسور 10 مگاپیکسلی می باشد.

اطلاعات زیادی در خصوص چیپست این گوشی ها در دسترس نیست، ما می دانیم که چیپست این گوشی ها اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 خواهند بود، سوال اصلی در خصوص نحوه عملکرد آنهاست. بازخورد های اولیه در خصوص اسنپدراگون فرق دارد و سامسونگ با تغییر از پردازنده های گرافیکی Mali که سال ها است از آن استفاده می نموده به پردازنده های مبتنی بر RDNA 2 AMD با پشتیبانی از ردیابی پرتو های سخت افزاری، تغییرات گسترده ای را انجام می دهد. در ادامه قیمت این محصولات را مشاهده می کنیم:

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "آنچه از سری گلکسی S22 سامسونگ انتظار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه از سری گلکسی S22 سامسونگ انتظار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید